Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
jeep logoRok 2014 był rekordowym dla marki Jeep, zarówno pod względem sprzedaży, jak i inicjatyw oraz wydarzeń towarzyszących wprowadzeniu na rynek nowych modeli, które miały miejsce w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce (EMEA).

Sukces potwierdzony jest również gwałtownie rosnącą liczbą fanów na kanałach społecznościowych marki, biorąc pod uwagę wszystkie oficjalne strony Jeepa na Facebooku w regionie EMEA, liczba ta obecnie wynosi dwa miliony fanów, przy niesamowitych skokach popularności w niektórych krajach (we Włoszech na przykład, w ciągu jednego roku liczba zarejestrowanych użytkowników wzrosła o 600%).

Rekordowa liczba zarejestrowanych pojazdów w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce (EMEA).
W 2014 roku liczba zarejestrowanych samochodów Jeep osiągnęła bezprecedensowy jak dotąd poziom, w tym 42% wzrost w regionie EMEA i 70% w samej Europie (EU 28 + EFTA), odnotowując rekordowe wyniki w wielu największych krajach, wśród których na największą uwagę zasługuje Francja ze swoimi 110% wzrostu, Włochy- 95%, po nich Belgia - 87%, UK - 75% i Niemcy - 50% wzrostu.

Grudzień był czternastym z rzędu miesiącem wzrostu rok do roku, zarówno na poziomie regionu, jak i w wielu głównych krajach, takich jak na przykład: Rosja, Włochy, Niemcy, Francja, Belgia i Szwajcaria.

Na poziomie produktu, na sukces wpłynęły doskonałe wyniki flagowego Grand Cherokee, który przez cały 2014 rok był stale obecny na pierwszych miejscach pod względem sprzedaży, zarówno w klasyfikacji europejskiej, poprawiając swój wynik o 3 pozycje w stosunku do ubiegłego roku, jak i w niektórych głównych krajach europejskich, w tym na przykład w Niemczech. We Włoszech Grand Cherokee zajmował pierwsze miejsce w swoim segmencie przez 5 z 12 miesięcy, w tym w grudniu, zamykając rok na drugim miejscu. Poza tym, Grand Cherokee był drugim najczęściej sprzedawanym samochodem w Szwajcarii i w Polsce w tym segmencie.

Trzeba podkreślić, że w 2014 r. w Polsce marka Jeep odnotowała rekordową sprzedaż z wynikiem 1 674 sprzedanych samochodów i wzrostem o imponujące 51,4% w stosunku do roku ubiegłego.

Pierwszą nowością produktową Jeepa w 2014 roku był nowy Cherokee debiutujący w marcu podczas Salonu Samochodowego w Genewie, który odnotował najwyższą sprzedaż od 2008 roku po dzień dzisiejszy i pozwolił na podwojenie sprzedaży marki w tym segmencie, przekraczając liczbę miesięcznie zarejestrowanych aut poprzedniej generacji w ciągu roku.

Nowy Cherokee odebrał wiele nagród, wśród których na szczególną uwagę zasługuje tytuł „Best Small SUV" przyznany w ramach „Car Of The Year Awards 2014" na Bliskim Wschodzie, jak i tytuł „SUV of the Year" nadany przez Association of Scottish Motoring Writers.        

Nowy Renegade, najmłodsze „dziecko" w rodzinie Jeepa, które naznacza wejście marki do segmentu kompaktowych SUVów, jest sprzedawany we Włoszech od końca września, natomiast od października w pozostałych, głównych krajach europejskich. Plasujący się od razu na liście „top ten" najlepiej sprzedających się we Włoszech aut w swojej kategorii, w grudniu Jeep Renegade zajął pierwsze miejsce w swoim segmencie.

Z Salerno do San Diego: pierwsze Jeepy Renegade docierają do Ameryki Północnej
W styczniu rusza wysyłka pierwszych partii Jeepów Renegade przeznaczonych na rynki spoza Europy, w tym głównie do Ameryki Północnej. Najpierw z Southampton i Antwerpii, później z Salerno i Civitavecchia, w różnych kierunkach popłyną statki o zdolności przewozowej od 300 do 500 sztuk w przypadku najmniejszych statków, do prawie 3.000 sztuk w przypadku tych największych, a sama przeprawa potrwa od 2 do 3 tygodni.
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

GREG-PLAST
ABC Colorex Sp. z o.o.
MESH Works Inc.
Etyfol
Gumitex Sp. z o.o. Sp.k.
Pol-Technology Sp. z o.o.