Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
Pod koniec zeszłego roku w fabryce Hyundai Motor Manufacturing Rus (HMMR), w której produkcja aut została zatrzymana po rosyjskiej inwazji na Ukrainę, zaczęto ponownie wytwarzać nadwozia Hyundaia Solaris.

Według gazety "Wiedomosti" nadwozia nie są przeznaczone na rynek rosyjski - koreańska firma wysyła je do fabryki Hyundai Trans Kazakhstan w Ałmatach (Kazachstan). W Hyundai Trans Kazakhstan, o zdolności produkcyjnej 30 tys. pojazdów rocznie, montowanych jest siedem modeli Hyundaia: Accent (Solaris), Elantra, Sonata, Creta, Tucson, Santa Fe i Palisade. W sierpniu 2022 roku zakład w Ałmatach zawiesił produkcję modeli Accent i Creta, w związku z przerwaniem dostaw komponentów z fabryki HMMR.

Uruchomienie procesów tłoczenia, spawania i lakierowania nadwozi pozwoli wykorzystać choć w części moce produkcyjne zakładu w St. Petersburgu. Przypomnijmy, że HMMR trwa proces redukcji zatrudnienia, która ma objąć 80 proc. pracowników. Poza nadwoziami Hyundaia Solaris planowane jest wznowienie w St. Petersburgu wytwarzania karoserii Huyndaia Creta.
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Bollhoff Technika Łączenia Sp. z o.o.
Wirthwein Polska Sp. z o.o.
GREG-PLAST
Galwanizer Sp. z o.o.
 C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
Stokvis Tapes Polska Sp. z o.o.