Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
russiaW montowanym w moskiewskiej fabryce "Avtoframos" modelu francuskiego koncernu Renault Logan 40 proc. komponentów pochodzi z Rosji.

To najwyższy tzw. local content, ze wszystkich zagranicznych samochodów, wytwarzanych na terenie tego krajui. Powstające w wersji sedan auta są wyposażane w wytworzone na terenie Rosji: zderzaki, deski rozdzielcze, siedzenia, oświetlenie, lusterka, układy wydechowe, akumulatory, felgi, opony czy komponenty nadwozia. Baza lokalnych dostawców "Avtoframos" liczy obecie ponad 25 firm. Są to zarówno rosyjscy producenci oraz spółki joint venture (np. "Faurecia Technoplast Automotive"), czy filie zagranicznych producentów (np. Asahi Glass Company, Bosal, K&K, Automotive Lighting, Inergy Automotive Systems).

Z końcem 2009 roku, gdy zakład ma osiągnąć zdolność produkcyjną 160 tys. samochodów rocznie i po uruchomioniu na początku 2010 r. montażu drugiego modelu Renault Sandero (ta sama platforma co Logan), local content ma wzrosnąć do około 50 proc.
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

T.ERRE POLSKA Sp. z o.o.
MRS ELECTRONIC Sp. z o.o.
 C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
DSR S.A.
Bimax Sp. z o.o.
Impel Group