Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
volvo logo Volvo odnotowuje dalsze wzrosty. Pierwszy miesiąc 2016 r. przyniósł globalny wzrost sprzedaży miesięcznej o 9,4% w porównaniu ze styczniem 2015 r.

Na rynkach pojawiło się 33 761 nowych Volvo. Wśród najpopularniejszych modeli wciąż prowadzą dwa auta z linii XC - mniejszy, czyli bestseller z serii 60 oraz nowy, flagowy model z serii 90, który wciąż budzi niesłabnące zainteresowanie nowych klientów.

Najwięcej samochodów w styczniu trafiło na rynek chiński - 7 228, czyli o 22,9% więcej niż rok wcześniej. To przedłużenie trendu z końca roku 2015, kiedy w Państwie Środka w dwóch ostatnich miesiącach notowano przeszło piętnastoprocentowe wzrosty sprzedaży. W dalszym ciągu głównymi motorami wzrostu były na tym rynku modele XC90, XC60 oraz S60L.

Dwucyfrowy wzrost sprzedaży zanotował także rynek amerykański. W styczniu dostarczono do klientów o 11.8% więcej Volvo niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Za dobry początek roku w USA w głównej mierze odpowiada najpopularniejszy na tym rynku model Volvo - XC90.

Nie spada także zapotrzebowanie na Volvo w Europie - 16 951 dostarczonych do klientów aut to o 6,6% więcej niż w styczniu 2015. Największe wzrosty w Europie odnotowano na rynku szwedzkim, belgijskim i niemieckim. Najpopularniejszym modelem Volvo w Europie pozostaje XC60, zaś największy wzrost dotyczy flagowego SUV-a XC90, który jest drugim najczęściej wybieranym modelem Volvo.

Globalna sprzedaż samochodów marki Volvo w 2015 r. osiągnęła poziom 503,127 samochodów, co oznacza wzrost o 8% w porównaniu z 2014 r.
0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

EFAFLEX Polska Sp. z o.o.
Etyfol
Sigfox Poland Sp. z o.o.
ANT Solutions Sp. z o.o.
Takoni Sp. z o.o.
ZG Lighting Polska Sp. z o.o.