Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
W listopadzie br., na francuski rynek motoryzacyjny powróciły spadki. W przedostatnim miesiącu 2011 r. zarejestrowano o 7,6 proc. nowych aut mniej niż rok wcześniej.

W listopadzie zostało kupionych w Francji 179,1 tys. aut. Lider rynku, koncern Renault zanotował spadek sprzedaży o 13,8 proc. (36,8 tys. sztuk) w przypadku marki Renaut ale też i wzrost o 5,82 proc. Dacii (10,4 tys.). Duże spadki dotknęły obie marki konkurecyjnego PSA. Sprzedaż Peugeot wyniosła niespełna 27,4 tys. (-23,4 proc.) natomiast Citroena - 25,9 tys. pojazdów (-4,9 proc.). W sumie na marki francuskie (w tym Dacia) przypadło w listopadzie br.  56,28 proc. wszystkich zarejestrowanych nowych pojazdów (-2,48 proc.).

W okresie styczeń-listopad 2011 r. we Francji zarejestrowano niespełna 2,02 mln nowych pojazdów, o 0,3 proc. mniej niż rok wcześniej. Na auta francuskie przypadło 56,88 proc. całości rynku, w tym 20,90 proc. na Renault (421,5 tys. sztuk, -6,1 proc.), 17,05 proc. na Peugeot (343,9 tys., -4,7 proc.), 14,86 proc. na Citroena (299,7 tys., +0,4 proc.) i 4,04 proc. na Dacię (81,5 tys., -14,5 proc.).
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

VEOLIA Water Technologies Sp. z o.o.
EFAFLEX Polska Sp. z o.o.
SAFECHEM Europe GmbH
 C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
Gotec Plastics Polska sp. z o.o.
Bollhoff Technika Łączenia Sp. z o.o.