Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
trw_logo Firma TRW Automotive wykorzystała wrześniowe spotkanie z klientami w Locke Township (Stany Zjednoczone) do zaprezentowania swojej najnowszej innowacji w dziedzinie układów hamulcowych - Zintegrowanego Systemu Kontroli Hamowania (IBC - Integrated Brake Control, ang.).

System IBC TRW to układ działający bez potrzeby dostarczania podciśnienia, który jest w stanie uprościć pracę układu hamulcowego, przy jednoczesnym zwiększeniu jego wydajności.

,,Od momentu wprowadzenia technologii ponad rok temu, cieszy się ona znacznym zainteresowaniem ze strony klientów, co ma bezpośrednie przełożenie na ilość kontraktów podpisanych z największymi europejskimi producentami samochodów”, powiedział Josef Pickenhahn, wiceprezes działu inżynierii hamulcowej.

,,System gwarantuje doskonałą skuteczność hamowania, szczególnie zauważalną w połączeniu z systemami wspomagania kierowcy, takimi jak czujniki radarowe czy kamery i jest w stanie aktywować automatyczny system hamowania awaryjnego (AEB). Wraz ze wzrostem znaczenia tego typu funkcji - w szczególności w świetle wymogów Euro NCAP dla uzyskania 5-gwiazdkowych ocen oraz zwiększonych wymagań ‘Top Safety Picks’, listy najlepszych rozwiązań w dziedzinie bezpieczeństwa  w USA - wierzymy, że IBC stanie się w przyszłości przełomowym rozwiązaniem”.
trw ibc systemIBC, w postaci jednego zintegrowanego elementu, zastępuje system elektronicznej kontroli stabilności pojazdu (ESC) wraz z serwem, wszystkimi przewodami, czujnikami, przełącznikami, sterownikami i pompą podciśnienia, jeżeli taka występuj w układzie.

W centrum systemu znajduje się element uruchamiający, napędzany przez niezwykle szybki elektryczny silnik bezszczotkowy. Praca silnika monitorowana jest przez czujnik przekazujący do jednostki sterującej dane na temat ilości wykonanych obrotów, prędkości obrotowej i położenia. W skład systemu wchodzi także osobny obwód hydrauliczny, przekazujący do systemu sygnał elektroniczny z informacją o zamiarze hamowania, przy jednoczesnym zachowaniu czucia typowego dla hamulca hydraulicznego.

,,Elektryczny silnik bezszczotkowy umożliwia osiągnięcie niezwykłej skuteczności hamowania oraz świetną współpracę z systemem elektronicznej kontroli stabilności pojazdu. Zapewnia to wyjątkowo szybki wzrost ciśnienia w układzie, co przekłada się na uzyskanie opóźnienia rzędu 1 g, w czasie krótszym niż 150 ms”, dodaje Pickenhahn.

IBC to również zmniejszona z 7kg do 3kg waga i rozmiary układu, w porównaniu do standardowych systemów ESC. TRW planuje wprowadzenie swojego systemu do produkcji jako wyposażenie modeli pojazdów roku 2016.
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

HQ Plastics
 C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
RAMPF Production Systems GmbH & Co.
RABUGINO Sp. z o.o.
Alucrom Sp. z o.o.
Etisoft Sp. z o.o.