Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
Fabryka Forda we Wsiewołożsku, niedaleko St. Petersburga w poniedziałek 25 maja przerwała produkcję. Powodem nieplanowanego przestoju jest spadek popytu na rosyjskim rynku.

Kandydaci do przejęcia marki nadal negocjują z Berlinem. O tym, kto wygra, zdecydują gwarancje zatrudnienia dla niemieckich pracowników Opla.

Producent sportowych aut wydał fortunę na przejęcie Volkswagena, a teraz sam pożyczył 700 mln euro od tego koncernu.

Ważą się losy Opla, należącego do przeżywającego wielkie kłopoty koncernu General Motors. We wtorek niemiecki minister gospodarki Karl-Theodor zu Guttenberg powiedział, że pojawił się inwestor z Chin, zainteresowany Oplem.

Rząd Angeli Merkel ma w połowie tego tygodnia wybrać, którego ze zgłoszonych oferentów preferuje jako inwestora w Oplu.

Za 700 mln euro kontrolę nad Oplem może przejąć od General Motors konsorcjum zdominowane przez Rosjan.

Citroen nadal będzie kontynuować sojusze i koncentrować się na produktach, ponieważ chce się stać trzecią marką w Europie.

Jeśli Fiat przejmie Opla, będzie to oznaczać redukcję ok. 10 tys. miejsc pracy w Europie - zapowiedzieli w piątek przedstawiciele włoskiego koncernu, dementując pogłoski, jakoby redukcje miały być znacznie większe.

Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Lubricant Polska Sp. z o.o.
RADMOT Sp. z o.o.
Galwanizer Sp. z o.o.
Zakłady Metalowe „Postęp” S.A.
SJM EUROSTAT SAS
CVGS Sp. z o.o. Sp. k.