Europa
- Szczegóły
- Autor: Daimler
Mercedes-Benz ma najbardziej aktywnych fanów w sieci – tylko w drugim kwartale br. na oficjalnym kanale marki na Facebooku odnotowano ponad 12 mln interakcji. Ostatnie badanie Social Baker, najbardziej znanej firmy analizującej serwisy społecznościowe, wskazuje też, że trójramienna gwiazda należy do czołówki marek motoryzacyjnych pod względem wzrostu liczby fanów (łącznie ma ich już ponad 15,5 mln) oraz liczby interakcji na 1000 fanów (896).
- Szczegóły
- Autor: PZPO
Pierwsze półrocze 2014 roku przyniosło spore ożywienie w branży oponiarskiej. Wzrosty miały miejsce w tym czasie na całym rynku europejskim, podczas gdy w Polsce było więcej kontrastów.
- Szczegóły
- Autor: Rzeczpospolita, Danuta Walewska
Koncerny samochodowe ograniczają produkcję w Rosji. Powodem jest spadek sprzedaży aut. Ford, General Motors, Renault już wiedzą, że żadne z ich prognoz sprzedaży na rynku rosyjskim nie są aktualne.
- Szczegóły
- Autor: Škoda Auto
Nowy, rodzinny model ŠKODY dla prowadzących aktywny tryb życia zjeżdża już z taśmy produkcyjnej Mladá Boleslav.
- Szczegóły
- Autor: SMMT, AutomotiveSuppliers.pl
W lipcu br. w Wlk. Brytanii wyprodukowano o 132,6 tys. samochodów osobowych. To o 2,8 proc. więcej niż przed rokiem.
- Szczegóły
- Autor: Uniwheels
Wskutek rozwoju sektora motoryzacyjnego, w szczególności w obszarze premium, wyniki grupy UNIWHEELS w pierwszej połowie 2014 r. osiągnęły poziom znacznie wyższy niż w tym samym okresie roku poprzedniego.
- Szczegóły
- Autor: Rzeczpospolita (reuters, Piotr Rudzki)
Unijne władze pracują nad projektem przepisów prawnych, które będą wymagać testowania paliwa samochodowego na drogach, a nie w laboratoriach.
- Szczegóły
- Autor: FinnvedenBulten, AutomotiveSuppliers.pl
19 sierpnia br. odbyło się walne zgromadzenie szwedzkiej spółki FinnvedenBulten AB, podczas którego dokonano zmiany nazwy firmy oraz statutu.