Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
Rok 2024 będzie wymagający dla Grupy Audi. Trudne otoczenie rynkowe i wąskie gardła w dostawach, zwłaszcza silników V6 i V8, miały szczególnie negatywny wpływ na zysk operacyjny w pierwszym kwartale roku. Dodatkowo firma musi zarządzać licznymi wdrożeniami nowych produktów.

Trzy dni robocze więcej w porównaniu z tym samym miesiącem 2023 roku, miały pozytywny wpływ w kwietniu na produkcję samochodów osobowych w Niemczech.

Braki wykwalifikowanej kadry to jedno z głównych, ale nie jedynych wyzwań dla branży motoryzacyjnej - wynika z raportu ABB. W europejskich producentów uderzają również wysokie ceny energii.

Koncern BMW Group zaprezentował na targach w Hanowerze aktualne obszary zastosowań ekosystemu danych Catena-X. Współpracując z partnerami i dostawcami, firma po raz pierwszy odwzorowała kompletny łańcuch danych, wykorzystując rzeczywiste dane CO2 z produkcji kultowej atrapy chłodnicy BMW iX.

We Włoszech, podobnie jak we Francji, po spadku w marcu br., miesiąc później ponownie wzrosło zainteresowanie nowymi samochodami osobowymi. Na Półwyspie Apenińskim zarejestrowano 135,3 tys. nowych aut. To o 7,5 proc. więcej rok do roku.

Stellantis N.V. poinformował o przychodach netto i wynikach sprzedaży za pierwszy kwartał 2024 r., które stanowią odzwierciedlenie działań w produkcji i strategii zarządzania zapasami w celu przygotowania się na nadchodzące premiery rynkowe nowych produktów.

Po marcowym spadku (-1,5 proc.) w kwietniu 2024 roku we Francji ponownie odnotowano wzrost liczby rejestrowanych nowych samochodów osobowych.

W minionym tygodniu, firma Franken Guss GmbH z Kitzingen (Bawaria), odlewnia żeliwa i aluminium m.in. dla przemysłu motoryzacyjnego ogłosiła niewypłacalność.

MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

SAFECHEM Europe GmbH
EFAFLEX Polska Sp. z o.o.
Oerlikon Balzers Coating Poland Sp. z o.o.
ZG Lighting Polska Sp. z o.o.
CVGS Sp. z o.o. Sp. k.
RAMPF Production Systems GmbH & Co.