Georg Utz (do 31 grudnia 2019)
Stokvis Tapes (do 8 styczeń 2020)
GALWANO PARTNERS do 03.02.2020
VIA (do 31 grudnia 2019 r.)
MTM (do 10. stycznia 2020)
ITA do 31.01.2020
Hauck Heat Treatment (do 05.12.2020)
Odnowiona gama, dwie głośne premiery ostatnich miesięcy: nowy PEUGEOT 508 oraz 508 SW - marka PEUGEOT budzi coraz większe zainteresowanie wśród polskich klientów, co znajduje odzwierciedlenie w jej wynikach handlowych. W lipcu marka spod znaku lwa przekroczyła 4 proc. udziału w rynku i ma apetyt na więcej.

W ciągu ostatnich czterech lat marka PEUGEOT odnowiła swoją gamę samochodów. Atrakcyjne SUV-y 2008, 3008 i 5008, nowy PEUGEOT 508 oraz 508 SW, PEUGEOT Rifter, PEUGEOT Traveller, a także dostawczy PEUGEOT Partner, zdobywca prestiżowego tytułu International Van of the Year 2019 (Międzynarodowy Samochód Dostawczy Roku 2019), już cieszą się wielkim zainteresowaniem. W perspektywie są kolejne nowości: jeszcze w tym roku pojawią się zelektryfikowane modele PEUGEOT 3008 HYBRID4 (z napędem 4X4), PEUGEOT 508 HYBRID oraz PEUGEOT 508 SW HYBRID oraz niekwestionowana gwiazda ostatniego Salonu Samochodowego w Genewie - nowy PEUGEOT 208, również w wersji w pełni elektrycznej. Gama dostawczych PEUGEOT Boxera i Experta również została odnowiona - wprowadzone zostały nowe wersje i silniki.

Kolejny rok to z kolei debiut nowego PEUGEOT 2008 - zapowiedź tej premiery oraz pierwsze zdjęcia całkowicie odnowionego modelu wzbudziły wiele pozytywnych reakcji zarówno wśród dziennikarzy branżowych, jak i pozostałych miłośników motoryzacji w Polsce.
0
Udostępniono

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

SHOT BLASTING Sp. z o.o.
Elkom Trade S.A.
IceTech Polska Sp. z o. o.
A. Berger Polska Sp. z o. o.
 bekuplast S.A.
Takoni Sp. z o.o.