Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
Nowa inwestycja Grupy PSA w Gliwicach z deklaracji na papierze zaczyna piąć się w górę i nabierać realnych kształtów. Sprawdziliśmy, jak na półmetku idą prace na placu budowy nowej fabryki samochodów.


Grupa PSA na początku maja 2019 roku ogłosiła nowy plan dla gliwickiej fabryki Opla. Koncern dzięki inwestycji w Gliwicach zamierza uruchomić produkcję dużych samochodów dostawczych. Budowa nowej fabryki na potrzeby tych aut ruszyła w czerwcu zeszłego roku. Założono, że jej wzniesienie potrwa siedemnaście miesięcy. W sierpniu premier Mateusz Morawiecki stwierdził: Nowe miejsca pracy, które tutaj będą utworzone, i nowe inwestycje w wysokości ponad 1 mld zł to wielka obietnica dla tego regionu.

Mija 8 miesięcy od wbicia pierwszej łopaty. Jak na półmetku wygląda sytuacja na placu budowy?

- Dobiegają końca prace z początkowej fazy: niwelacja terenu i roboty ziemne. Trwają prace fundamentowe i montażowe konstrukcji hal przemysłowych oraz elewacji i przykrycia dachowego - powiedziała dziennik.pl Agnieszka Brania, rzecznik prasowy Opel Manufacturing Poland. - W nowej spółce zatrudnionych jest około 60 osób, które zajmują się, m.in., przygotowaniem rozruchu zakładu i sprawują nadzór nad nową inwestycją, w tym nad pracami budowlanymi - dodała.

Więcej: www.auto.dziennik.pl

0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

HQ Plastics
MV Center Systemy Wizyjne Sp z o.o.
 C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
Stokvis Tapes Polska Sp. z o.o.
Mondi Simet Sp. z o.o.
METCHEM Sp. z o.o.