Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
Chevrolet sprzedał w październiku w Polsce 483 samochody. Jest to wzrost o 76% w porównaniu z październikiem 2009 roku (274 samochody), a także rekordowy październik w historii sprzedaży marki w Polsce od 2004 roku.

Łącznie sprzedaż Chevroleta od początku 2010 roku do końca października wyniosła 4 964 sztuki i jest o 24 sztuki (0,5%) wyższa w porównaniu z tym samym okresem poprzedniego roku.

Najpopularniejszym modelem w gamie jest Aveo - prawie 51% sprzedaży marki w Polsce. Kolejne miejsca zajmują modele: Lacetti (13% sprzedaży) oraz Cruze (12% sprzedaży).  Udział modelu Captiva w sprzedaży Chevroleta, zwiększył się do ponad 8%.

Z dniem 4 listopada ogłoszona została nowa oferta promocyjna na modele Spark i Cruze. Miejskiego Sparka można obecnie kupić z rabatem od 2 000 do 3 800 zł, a kompaktowego sedana Cruze z rabatem od 2 100 do 7 500 zł. Obydwa modele dostępne są również w kredycie 50/50. Dla firm przygotowano atrakcyjną ofertę na model Captiva, który można kupić w wersji z tzw. kratką, uprawniającą do odliczenia podatku VAT, już w cenie od 71 529 zł netto. Szczegóły oferty dostępne są na stronie: www.chevrolet.pl

W przyszłym roku Chevrolet rozpoczyna prawdziwą ofensywę modelową. W pierwszym kwartale na polskim rynku zadebiutują rodzinny 7-miejscowy Orlando oraz nowy SUV Captiva. W połowie roku będzie miała miejsce rynkowa premiera nowego Aveo oraz modelu Cruze w 5-drzwiowej wersji hatchback. Pod koniec roku spodziewane jest także wprowadzenie na rynek legendarnego Chevroleta Camaro.
0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

MV Center Systemy Wizyjne Sp z o.o.
SJM EUROSTAT SAS
HQ Plastics
RADMOT Sp. z o.o.
MRS ELECTRONIC Sp. z o.o.
Mondi Simet Sp. z o.o.