Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA

Firma Mitsubishi Motors od blisko 2 lat notuje w Polsce znaczący wzrost zainteresowania samochodami marki spod znaku Trzech Diamentów - w ubiegłym roku liczba rejestracji wzrosła o blisko 50 proc.

W tym roku rekordowym miesiącem okazał się wrzesień, kiedy to zarejestrowano aż o 107 proc. więcej nowych samochodów Mitsubishi w Polsce. W sumie w ciągu 9 miesięcy bieżącego roku liczba rejestracji wzrosła aż o 18 proc.

We wrześniu 2019 roku klienci zarejestrowali w Polsce aż o 107 proc. więcej samochodów Mitsubishi w relacji do września 2018 roku a pierwsze dziewięć miesięcy 2019 roku przyniosło blisko 18 proc. wzrost rejestracji, których zanotowano aż 4829.

dscf7267

Bestsellerem tego roku pozostaje SUV Mitsubishi ASX, który trafił do 1935 nabywców, notując wynik lepszy o 22 proc. O 15 proc. większym zainteresowaniem cieszył się do października lubiany za przestronność, wygodę i niezawodność rodzinny SUV Mitsubishi Outlander, który zdobył 1301 klientów. Kuszący sportową sylwetką SUV coupe Mitsubishi Eclipse Cross trafił przez pierwszych 9 miesięcy 2019 roku do 942 nabywców i zajmuje 3. miejsce w rankingu sprzedaży. Miejski model Mitsubishi Space Star skłonił do zakupu aż o 63 proc. więcej klientów a o 31 proc. wzrosło zainteresowanie pickupem Mitsubishi L200.

Popularność słynącej z produkcji SUV-ów i aut z napędem na 4 koła marki Mitsubishi wynika z dobrej opinii klientów na temat modeli ASX, Outlander, L200 i SUV-a coupe o nazwie Eclipse Cross.

- Jesteśmy przekonani, że nasze najnowsze, wrześniowe premiery nowych modeli Mitsubishi ASX i L200 skłonią jeszcze większą liczbę klientów do odwiedzenia naszych salonów. Gorąco zachęcam do sprawdzenia tych pojazdów - ich nowych silników oraz skrzyń biegów - podczas jazdy testowej - przekonuje Yasuyuki Oyama - prezes polskiego oddziału Mitsubishi Motors.

O MITSUBISHI MOTORS
Mitsubishi Motors Corporation to działający w branży motoryzacyjnej producent o zasięgu międzynarodowym, z siedzibą w Tokio, który zbudował konkurencyjną przewagę na rynku pojazdów typu SUV i pick-up oraz elektrycznych i hybryd ładowanych z gniazdka PHEV. Odkąd grupa Mitsubishi wyprodukowała swój pierwszy samochód, ponad sto lat temu, marka wykazała się ambitnym i często rewolucyjnym podejściem, rozwijając nowe klasy pojazdów i wprowadzając technologie wyznaczające standardy nowoczesności. Strategia marki, tkwiąca w genach Mitsubishi Motors, trafi do gustów ambitnych kierowców, gotowych rzucić wyzwanie konwencjom i zdecydować się na zmiany. Zgodnie z tą filozofią, firma Mitsubishi Motors wprowadziła w 2017 roku nową strategię marki, wyrażoną w sloganie „Drive Your Ambition” - połączenie osobistego zaangażowania z chęcią odkrywania i rozwoju oraz odzwierciedlenie stałego dialogu między marką a jej klientami. Dzisiaj Mitsubishi Motors intensywnie inwestuje w innowacyjne technologie, atrakcyjny design i rozwój produktów, dostarczając klientom na całym świecie ekscytujące pojazdy, znane z wyrazistego charakteru.

0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

ZG Lighting Polska Sp. z o.o.
Wirthwein Polska Sp. z o.o.
SJM EUROSTAT SAS
Nifco Poland Sp. z o.o.
Pol-Technology Sp. z o.o.
Mondi Simet Sp. z o.o.