Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
opel logo_2017 W marcu Opel sprzedał na polskim rynku 3 953 samochody osobowe i dostawcze do 3,5t. Jest to wynik o 2,4 proc. lepszy od uzyskanego w tym sam okresie poprzedniego roku – 3 861 sztuk. Był to również najlepszy marcowy wynik marki od 2000 roku, czyli od 18 lat.
„Wyniki uzyskane w pierwszym kwartale dają nam bardzo dobrą bazę do zwiększania sprzedaży marki w kolejnych miesiącach. Jest to głównie zasługa rewelacyjnego wyniku marcowego, najlepszego w ostatnich 18 latach.” – powiedział Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny Opel Poland. „Bardzo dobrą prognozą na przyszłość jest dobre przyjęcie nowej Insignii, która już stała się jednym z bestsellerów marki. Coraz większym zainteresowaniem klientów cieszą się także nasze nowe crossovery – miejski Crossland X oraz kompaktowy Grandland X.” – dodaje Mieczkowski.

Łączna sprzedaż Opla w pierwszym kwartale tego roku wyniosła 10 350 samochodów. Był to drugi najlepszy, po rekordowym wyniku zeszłorocznym, pierwszy kwartał Opla w Polsce od 18 lat.

Liderem sprzedaży w gamie marki po pierwszym kwartale roku jest Opel Astra, którego łączna sprzedaż wyniosła 4 213 sztuk. Na drugim miejscu w rankingu modeli uplasował się Opel Corsa z wynikiem 1 887 egzemplarzy. Świetnie wyniki zanotował również, debiutujący w zeszłym roku na polskim rynku, flagowy model marki – Opel Insignia. Sprzedaż tego modelu wyniosła 1 162 sztuki. Pozwoliło to Insignii na wyprzedzenie bestselerowego SUV-a Opla Mokki (1 136 sztuk) i zajęcie trzeciego miejsca na podium. Bardzo dobry początek roku zaliczył także nowy miejski crossover niemieckiej marki – Opel Crossland X, uzyskując w pierwszym kwartale sprzedaż na poziomie 350 egzemplarzy.
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

ZG Lighting Polska Sp. z o.o.
METCHEM Sp. z o.o.
 C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
SAFECHEM Europe GmbH
T.ERRE POLSKA Sp. z o.o.
Gumitex Sp. z o.o. Sp.k.