Wielton odświeża swoją markę, wprowadzając nowe logo i identyfikację wizualną we współpracy z White Cat. Rebranding marki jest pierwszym etapem prac nad architekturą marek Grupy Wielton, w tym tożsamości graficznej przejmowanych spółek zagranicznych.
Proces porządkowania marek w portfolio grupy wynika z dynamicznego rozwoju i jest jednym z elementów strategii Wielton na lata 2017 – 2020. Autorem projektu jest Michał Łojewski. White Cat przeprowadzi również proces porządkowania struktury identyfikacji w ramach spółek zależnych należących do grupy.
- Zdecydowaliśmy się na rozpoczęcie prac nad architekturą marki, tak by podkreślić współzależności pomiędzy Grupą a podmiotami działającymi na rynkach lokalnych i zakomunikować zmiany do naszych klientów we Francji, Niemczech, Włoszech i Rosji - tłumaczy Małgorzata Barańska, Dyrektor Marketingu i PR Wielton S.A. i dodaje – Zależało nam na tym, by wizualna ekspresja marki wyrażająca takie wartości jak innowacyjność, dynamika i pewność, wyraźnie budowała nasz wizerunek oparty na haśle „Wielton – ekspert na drodze”. Nasza obietnica w nim zawarta oddaje długoletnią znajomość rynku, potencjał Centrum Badawczo Rozwojowego oraz zdolność produkcji dedykowanych rozwiązań, tak docenianych przez klientów.