Dyrektor zarządzający Sergio Marchionne stawia na produkcję aut klasy premium ograniczając produkcję niskozyskowną. Dlatego gama modeli marki Fiat zostanie zredukowana. Już w sierpniu tego roku w Mirafiori zostanie zakończona produkcja Punto, auta, którego historia rozpoczęła się w 1993 roku. Także Tipo (wytwarzane w Turcji) pomimo dobrej sprzedaży, ma także nie mieć długiej przyszłości przed sobą. Sergio Marchionne nie potwierdził, że kolejna generacja Pandy ma być wytwarzana w Polsce. Obecnie ustalane jest gdzie ten model może być produkowany. Aktualnie Panda zjeżdza z linii montażowych w Pomigliano natomiast w Tychach wytwarzane są Fiat 500, Lancia Ypsilon i Abarth 500.
FCA stawia na rozwój modeli rodziny 500, wprowadzając wersje z napędem elektrycznym oraz nową 500 Giardiniera. Także w tym przypadku brak informacji, której z fabryk i kiedy przypadnie to auto.
W kwestii napędów FCA stopniowo do 2021 r. wycofa się z produkcji silników wysokoprężnych inwestując do 2022 r. 9 mld euro w rozwój napędów elektrycznych. Jednym z zakładów, w którym powstają silniki diesla jest bielska fabryka (silniki 1.3 l Multijet). Jeszcze w tym półroczu w FCA Powertrain Poland ruszy produkcja nowych silników benzynowych Firefly.