Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
opel logo We wrześniu sprzedaż Opla na polskim rynku wyniosła 2 370[1] samochodów osobowych i dostawczych do 3,5t, co daje ponad 58% wzrostu w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej - 1 497[2] sztuk.

Był to najlepszy wrzesień od 10 lat. Łącznie po dziewięciu miesiącach sprzedaż Opla wyniosła 20 721 samochodów, czyli o prawie 43% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku, który zakończył się wynikiem na poziomie 14 497 sztuk.

Liderem sprzedaży marki w okresie od stycznia do września jest model Opel Astra - 6 429 sztuk, za nią uplasowała się Corsa z wynikiem 5 523 egzemplarze, trzecie miejsce na podium przypadło Insignii, 3 191 sztuk. Świetnie radzi sobie również Mokka, dla której miniony wrzesień był najlepszym miesiącem w historii modelu. Sprzedaż wyniosła 257 egzemplarzy, co oznacza wzrost o prawie 145% w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku. Kumulatywnie sprzedano 1 580 sztuk Mokki.

„Już we wrześniu przekroczyliśmy całkowity wolumen sprzedaży 2013 roku, który wyniósł 19 858 samochodów. Bardzo dobre wyniki Opla oczywiście cieszą, jednak my koncentrujemy się na dalszej ofensywie rynkowej i ostatnim kwartale. Od października zaoferowaliśmy klientom w Polsce wybrane modele Opla w specjalnej zimowej ofercie.” - powiedział Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny General Motors Poland.

[1] Wyniki sprzedaży za wrzesień 2014 r. – wstępne; na podstawie danych własnych importera

[2] Dane wg PZPM na podstawie CEP
0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

 Quality Control Innovation System Sp. z o.o.
RADMOT Sp. z o.o.
MV Center Systemy Wizyjne Sp z o.o.
Wirthwein Polska Sp. z o.o.
TIMRET Sp. z o.o.
ProfilGate