Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
opel logoW lutym 2015 r. sprzedaż Opla na polskim rynku wyniosła 2 523[1] samochody osobowe i dostawcze do 3,5t, co daje 16,5% wzrostu w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej - 2 165 sztuk.

Łączna sprzedaż Opla w tym roku wyniosła 5 509 samochodów, czyli o ponad 24% więcej niż w pierwszych dwóch miesiącach zeszłego roku.

- Luty to dla Opla kolejny bardzo dobry miesiąc. Pomimo że rynek samochodów osobowych i dostawczych skurczył się o 10 procent w porównaniu z lutym 2014 roku, Opel znacznie poprawił swoje wyniki - powiedział Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny General Motors Poland. - Dzięki zwiększeniu sprzedaży o ponad 1 000 samochodów, po pierwszych dwóch miesiącach tego roku, Opel pozostaje liderem polskiego rynku pod względem wzrostu wolumenu -  dodaje Mieczkowski.

Sprzedaż samochodów osobowych niemieckiej marki w styczniu i lutym rosła znacznie powyżej rynku, dzięki temu Opel zwiększył udział z 6,85% uzyskanych w zeszłym roku do 9,02%, czyli o 2.17 punktu procentowego. Łącznie po pierwszych dwóch miesiącach roku sprzedaż samochodów osobowych Opla wyniosła 5 236 samochodów, czyli o prawie 24% więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku, zakończonym wynikiem na poziomie 4 229 sztuk.

Liderem sprzedaży marki w pierwszych dwóch miesiącach roku jest, najczęściej wybierany przez klientów indywidualnych model na polskim rynku, Opel Corsa, którego sprzedaż wyniosła 1 933 sztuki. Tuż za nią uplasowała się Astra z wynikiem 1 451 egzemplarzy, trzecie miejsce na podium przypadło modelowi Mokka - 825 sztuk. Kompaktowy SUV Opla stał się nowym bestsellerem marki, jego sprzedaż w pierwszych dwóch miesiącach 2015 roku podwoiła się w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku.

Luty był także kolejnym miesiącem wzrostów sprzedaży samochodów dostawczych Opla. Sprzedaż marki w tym miesiącu zwiększyła się o 59% w porównaniu do zeszłego roku. Łącznie od początku tego roku Opel sprzedał aż 32,5% samochodów dostawczych więcej niż w roku 2014. Liderem wzrostu jest Movano, którego sprzedaż w 2015 roku zwiększyła się dwukrotnie.

[1] Dane wg PZPM na podstawie CEP
0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

GABEC
 C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
Kempny Komponenty
Bodycote Polska Sp. z o.o.
Shapers’ Polska Sp. z o.o.
METCHEM Sp. z o.o.