Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
opel logoW kwietniu sprzedaż Opla na polskim rynku wyniosła 2 727[1] samochodów osobowych i dostawczych do 3,5t, co daje 23,6% wzrostu w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej - 2 207 sztuk.

Łączna sprzedaż Opla w tym roku wyniosła już 11 206 samochodów, czyli o 23,1% więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku, zakończonym wynikiem na poziomie 9 100 sztuk. Sprzedaż samochodów osobowych i dostawczych niemieckiej marki rosła mimo spadającego rynku, dzięki temu Opel w okresie od stycznia do kwietnia zwiększył swój udział z 6,53% uzyskanych w zeszłym roku do 8,23%, czyli o 1.7 punktu procentowego.

Liderem sprzedaży marki po pierwszych czterech miesiącach roku jest Opel Corsa, najczęściej wybierany przez klientów indywidualnych model na polskim rynku, którego sprzedaż wyniosła 3 412[2] sztuk. Tuż za nią uplasowała się Astra z wynikiem 3 250 egzemplarzy, trzecie miejsce na podium przypadło modelowi Mokka - 1 630 sztuk. Kompaktowy SUV Opla stał się nowym bestsellerem marki, jego sprzedaż w pierwszych czterech miesiącach 2015 roku potroiła się w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku.

„W kolejnych miesiącach polskich klientów czekają premiery najnowszych modeli Opla - miejskiego KARLa oraz nowej generacji Astry. W ofercie pojawi się również innowacyjny asystent mobilności i serwisu, system Opel OnStar. A już teraz wprowadzamy nowy produkt finansowy pod nazwą „Drive New Opel” - powiedział Wojciech Mieczkowski, dyrektor generalny General Motors Poland. „To rozwiązanie przed wszystkim dla tych klientów, którzy przy niewielkim nakładzie środków chcą mieć możliwość wygodnego użytkowania ciągle nowego auta” - dodaje Mieczkowski.

[1] Dane wg PZPM na podstawie CEP

[2] Dane o modelach wg IBRM SAMAR
0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Pol-Technology Sp. z o.o.
SJM EUROSTAT SAS
SAFECHEM Europe GmbH
MV Center Systemy Wizyjne Sp z o.o.
Deltax Programming Sp. z o.o.
GREG-PLAST