Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
vw logo„Superbrands” to międzynarodowa organizacja działająca od ponad 20 lat w 80 krajach. Od 13 lat wyróżnia najlepsze marki na rynku w wielu branżach również w Polsce.
Tytuł „Superbrands” w kategorii „motoryzacja” Volkswagen zdobył już drugi rok z rzędu. Przy wyborze marki ocenia się jej znajomość i zaufanie do niej.

Marka Volkswagen jest obecna na ponad 150 rynkach na świecie, oferuje w sumie blisko 80 modeli aut, które produkuje w ponad 50 fabrykach. W 2017 roku Volkswagen dostarczył klientom na świecie 6,23 mln samochodów, o 4,2 procent więcej niż rok wcześniej. Wzrost liczby rejestracji w Polsce był ponad trzykrotnie większy i wyniósł 15 procent. W sumie w naszym kraju zarejestrowano 49.103 nowe osobowe Volkswageny. O sile marki Volkswagen świadczą niezawodność i niskie koszty eksploatacji aut oraz bezpieczeństwo i innowacyjność samochodów.

Oprócz bardzo szerokiej gamy modeli napędzanych silnikami spalinowymi (benzynowymi i Diesla) Volkswagen oferuje samochody hybrydowe oraz modele elektryczne. Producent już teraz pokazuje jak będzie wyglądała motoryzacja w bliższej i dalszej przyszłości oraz jakie są możliwości samochodów elektrycznych nowej generacji.

W ostatnim czasie marka zaprezentowała cztery elektryczne modele, których wprowadzanie na rynek zacznie się już od 2020 roku. Samochody te należą do czterech różnych, bardzo popularnych segmentów na europejskim rynku. Klasę kompaktów reprezentuje model I.D., crossovery i SUV-y – I.D. CROZZ, vany – I.D. BUZZ, a samochody luksusowe – I.D. VIZZION. Pojawienie się kompaktowego I.D. w gamie Volkswagena będzie tak rewolucyjną zmianą, jak swego czasu był Golf , który zastąpił Garbusa. I.D. jest pozbawiony wszystkich ograniczeń, które obecnie zniechęcają nabywców do zakupu aut elektrycznych. Zasięg I.D. wynosi 600 km, ładowanie litowo-jonowych baterii do 80 procent pojemności na stacji szybkiego ładowania trwa około 30 minut. Ponadto, cena I.D. będzie porównywalna z ceną Golfa z silnikiem wysokoprężnym.

Nie tylko na świecie, ale również w Polsce Volkswagen bardzo mocno angażuje się także społecznie. Marka stworzyła program „Mali Ratownicy”, którego zadaniem jest nauczenie zasad udzielania pierwszej pomocy jak największej liczby dzieci.
0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

 C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
Etyfol
Takoni Sp. z o.o.
Gumitex Sp. z o.o. Sp.k.
ST TRADING Sp. z o.o. (NORM HOLDING)
1Logistics Żuralski Sp. z o.o.