Stokvis Tapes
Takoni
VIA
Galvanopartners
W sierpniu br. sprzedaż aut osobowych i dostawczych Grupy Volkswagen wzrosła na światowych rynkach o 11,2 proc. do 545,5 tys. pojazdów.
 
W okresie ośmiu miesięcy br. sprzedaż osiągnęła poziom 4,7 mln aut, o 13,4 proc. więcej niż rok wcześniej.
 
Dobre wyniki to w znacznej mierze zasługa dużych wzrostów na takich rynkach jak Chiny i Stany Zjednoczone. W Chinach koncern z Wolfsburga sprzedał 1,29 mln aut, o 41 proc. więcej niż rok wcześniej. W Stanach Zjednoczonych zanotowano natomiast 22,1 proc. wzrost (239,3 tys. pojazdów).
 
Na rynkach europejskich pomimo trendów spadkowych, Volkswagenowi udało się sprzedaż więcej aut niż rok wcześniej. W okresie styczeń-sierpień 2010 r. koncern dostarczył do klientów 2,2 mln samochodów (+1,4 proc.). Na rodzimym rynku VW sprzedał jednak o 19,4 proc. mniej aut (678,6 tys.).
 
Grupa VW sprzedała w okresie ośmiu miesięcy 2010 r. 2,98 mln aut osobowych. To o 13,4 proc. więcej niż w analogicznym okresie zeszłego roku.
 
W podziale na marki sprzedaż przedstawiała się następująco:
  • VW - 2,98 mln (+13,4 proc.)
  • Audi - 726,6 tys. (+17,9 proc.)
  • Škoda - 493,2 tys. (+13,2 proc.),
  • SEAT - 231,1 tys. (+1,1 proc.),
  • Volkswagen Pojazdy Użytkowe - 269,8 tys. (+14,8 proc.).
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

BARIBAL Group
 C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
LINEX Sp. z o.o.
WOLMOT Sp. z o.o.
Galwanizer Sp. z o.o.
PILOUS Packaging Polska Sp. z o.o.