Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
Smurfit Kappa logo sSmurfit Kappa, jeden z światowych liderów w produkcji opakowań na bazie papieru i tektury falistej otworzył 26 marca 2015 r. swoje najnowsze Centrum badań i wsparcia dla klientów - Experience Centre w Koninie.

Polska lokalizacja powiększa zasięg sieci Experience Centres Smurfit Kappa w Europie. To już 8 otwarty oddział oferujący szeroki dostęp do innowacyjnych rozwiązań i usług dla naszych klientów.

Wychodząc naprzeciw potrzebom biznesowym klientów w naszym regionie, polskie Experience Center oferuje praktyczne i głębokie analizy potrzeb klienta (ang. insight), nieustannie poszukując nowych rozwiązań w zakresie projektowania opakowań, pamiętając o maksymalizacji sukcesu naszych klientów.
   
Centrum jest wyposażone w najnowsze technologie, takie jak: ekrany wysokiej rozdzielczości i inteligentne urządzenia wideokonferencyjne, oraz 3D Store Visualiser, który pozwala klientom testować nowe produkty jeszcze przed podjęciem decyzji o rozpoczęciu produkcji, w myśl hasła „zanim coś urzeczywistnisz, doprowadź to do perfekcji (before making it real, make it right).

Otwarte środowisko ułatwia współpracę, dyskusję i wymianę poglądów. Studio projektowe, wyposażone w urządzenia do przygotowywanie prototypów, pozwala klientom i projektantom na wspólnie przetestowanie i analizę rozwiązań. Centrum dysponuje ponad 120 metrami kwadratowymi powierzchni wystawienniczej.

Nasi klienci z entuzjazmem odnoszą się do tej inicjatywy: "Smurfit Kappa Experience Centre jest miejscem, w którym możemy się spotkać w kreatywnym środowisku i rozwijać nowe pomysły. Jest to także miejsce, w którym możemy analizować i testować nowo opracowane rozwiązania na obu półkach rzeczywistych i wirtualnych, co daje nam gwarancję, że nasze produkty zawsze wyróżnią się na półce ", mówi Katarzyna Nycz - Krzaczek, Packaging Manager, Cedo Group.

"Decyzja o otwarciu Experience Centre w Polsce jest jednym z wielu strategicznych działań mających na celu zagwarantowanie wysokiego poziomu obsługi naszej rosnącej liczbie klientów. Zapewnienie lokalnego wsparcia na najwyższym poziomie w branży opakowań jest kluczowym czynnikiem różnicującym Smurfit Kappa" - powiedział Marcin Sowik, Innovation & Development Manager, Smurfit Kappa Polska.

Inicjatywa ta jest kontynuacją  strategii Smurfit Kappa Open the future, której celem jest dostarczanie klientom rozwiązań zapewniających sukces poprzez analizę potrzeb konsumentów.

Polskie Experience Centre dołączyło do sieci tworzonej w Szwecji, Holandii, Francji, Włoszech, Czechach, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Irlandii i Hiszpanii. Global Experience Centre, jedno z największych centrów rozwoju opakowań  na świecie, zostanie otwarte w kwietniu 2015 r w Amsterdamie (przy lotnisku Schiphol).
0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Galwanizer Sp. z o.o.
MV Center Systemy Wizyjne Sp z o.o.
TIMRET Sp. z o.o.
LIBELI Sp. z o.o.
Sigfox Poland Sp. z o.o.
Pol-Technology Sp. z o.o.