Połączenie niskiego napięcia akumulatora podczas uruchamiania silnika (ok. 7 V) z dużym kątem obrotu kierownicy podczas parkowania (zaparkowanie przez klienta pojazdu ze skręconymi kołami) powoduje niemożliwy do skorygowania błąd w algorytmie obliczania stopnia obrotu kierownicy. W takich warunkach kierownica nie będzie ustawiana w położeniu neutralnym, co klient może interpretować, jako ściąganie pojazdu w jedną stronę. Może to także prowadzić do zwiększenia promienia skrętu.
Kampanią naprawczą objętych jest łącznie 4 557 pojazdów (lista numerów VIN objętych kampanią).
Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele samochodów zostaną poinformowani o akcji serwisowej listownie oraz podczas wizyt w autoryzowanych serwisach. Naprawa będzie zrealizowana nieodpłatnie.
Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele pojazdów zostaną powiadomieni o akcji a samochody zidentyfikowane po numerze VIN sprawdzone podczas wizyt w serwisie. Naprawa będzie polegała na wymianie czujnika położenia wału korbowego.