Poinformowano, że w ww. modelach napełniacz typu PSDI-5 przedniej poduszki powietrznej kierowcy mógł być wyprodukowany przy użyciu propelentu generującego gaz, który może wytwarzać nadmierne ciśnienie w chwili napełniania poduszki powietrznej w momencie wypadku. Jeśli ciśnienie wewnętrzne jest zbyt wysokie, napełniacz może zostać rozerwany. W rezultacie mogą zostać wyrzucone metalowe fragmenty , potencjalnie powodując obrażenia ciała pasażerów i kierowcy.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 27 398 pojazdów (lista numerów VIN objętych kampanią).
Przedsiębiorca zadeklarował, że wszyscy posiadacze samochodów zostaną wezwani na bezpłatną naprawę w ramach serwisowej kampanii przywoławczej. Z uwagi na konieczność wyprodukowania znacznej ilości części zamiennych, powiadamianie klientów rozpocznie się dopiero w sierpniu 2016 r. Ponadto poinformowano, że zakończono produkcję ww. modeli.