Stokvis Tapes
Takoni
VIA
Galvanopartners
W II kwartale br. General Motors Co. sprzedał na całym świecie 2,5 mln samochodów. To o 0,5 proc. więcej niż przed rokiem.

Sprzedaż w podziale na regiony:
  • GM North America - 929,8 tys. sztuk (+5,6 proc.), w tym Stany Zjednoczone - 806,2 tys. (+6,7 proc.),
  • GM Europe - 336,4 tys. (-11,2 proc.), w tym Wlk. Brytania - 75,1 tys. (+1,2 proc.),
  • GM South America - 213,9 tys. (-18,4 proc.),
  • GM International Operations - 213,6 tys. (-3 proc.)
  • GM Greater China - 812,2 tys. (+8,1 proc.), w tym Chiny - 812,2 tys.
Sprzedaż w podziale na marki:
  • Chevrolet -1,25 mln (-5,2 proc.)
  • Opel/Vauxhall - 297,9 tys. (+2,8 proc.)
  • Buick -  278,5 tys. (+11 proc.)
  • Cadillac - 66,1 tys. (+14,2 proc.)
  • inne - 615,6 tys. (+6,7 proc.)
Od początku roku GM dostarczył do klientów 4,9 mln samochodów, o 1,4 proc. więcej niż rok wcześniej.
0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Craemer GmbH
 C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
RADMOT Sp. z o.o.
WAMECH P. A. WĄSIK Sp. J.
GREG-PLAST
Bodycote Polska Sp. z o.o.