Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
Firma Delphi ogłosiła, że jest Oficjalnym Motoryzacyjnym Partnerem Technologicznym serii wyścigów składających sie na Rajdowe Mistrzostwa Świata (WRC).

 



Ta współpraca łączy Delphi z uznawanymi za najbardziej wymagające zawodami w sportach motorowych na świecie i da firmie cenne możliwości dla zaprezentowania swoich produktów i rozwiązań serwisowych oraz promowania możliwości szybko rozwijającej się sieci Centrów Serwisowych Delphi.

„W Delphi, „żyjemy i oddychamy” technologiami motoryzacyjnymi, i rajdy samochodowe są dla nas przykładem bardzo wysokich, ekstremalnych standardów wytrzymałości, do osiągnięcia których zmierzamy każdego dnia," stwierdził Francisco A. (Frank) Ordoñez, prezes Delphi Product and Service Solutions. „Zawody WRC reprezentują te same wartości, co powoduje, że są one idealnie dopasowane strategicznie dla Delphi. To partnerstwo wzmacnia nasze zaangażowanie w sporty motorowe i daje nam solidną platformę, na której będziemy mogli budować nasz profil na całym świecie."

Organizowane pod patronatem Międzynarodowej Federacji Samochodowej (FIA) Mistrzostwa są okazją do rywalizacji samochodów i kierowców w serii wielodniowych rajdów prowadzących przez niezwykle trudne i zróżnicowane tereny na całym świecie. W 2011 roku, kierowcy i samochody takie jak Citroën, Ford czy MINI, będą rywalizować podczas rajdów organizowanych w 13 krajach Europy, Ameryki Środkowej i Południowej, Australazji i Bliskiego Wschodu.

Jako oficjalny partner, Delphi przez cały sezon będzie mieć dostęp do cennej promocji marki oraz praw marketingowych podczas rajdów samochodowych. Te prawa obejmują umieszczenie logo Delphi na materiałach marketingowych i dokumentacji Mistrzostw oraz na infrastrukturze towarzyszącej, takiej jak bannery i łuki reklamowe umieszczane na scenie i przy boksach serwisowych. To zapewni szeroką, globalną ekspozycję marki Delphi w trakcie transmisji telewizyjnych – transmisje z rajdów WRC regularnie odnotowują łączną oglądalność na poziomie ponad 550 milionów widzów w ponad 140 terytoriach. Delphi będzie również wyróżnione na oficjalnej stronie Internetowej Mistrzostw: wrc.com, która weszła do finału rywalizacji na „sportową stronę Internetową roku" podczas konkursu na najlepszą stronę sportową Sport Industry Awards, oraz w gwałtownie rozwijających się medialnych serwisach społecznościowych mistrzostw WRC.

„Sponsoring stworzy solidną, nośną medialnie platformę, zwiększającą naszą globalną rozpoznawalność, która pomoże zwiększyć sprzedaż poprzez kanały dystrybucji.”, stwierdziła Carrie Wright, vice-prezes ds. marki i komunikacji w Delphi Product and Service Solutions. „Wiemy, że nasi klienci pasjonują się sportami motorowymi, a w szczególności Mistrzostwami WRC. Będzie to stanowić podstawę dla naszych działań marketingowych w Europie w 2011 roku, między innymi w postaci promocji i zaproszeń na kluczowe wyścigi."

Simon Long, CEO firmy North One Sport, promującej Mistrzostwa stwierdził, „Zaangażowanie Delphi w dostarczanie innowacyjnych rozwiązań możliwych do wykorzystania w rzeczywistych konstrukcjach, zmierzających do tego, żeby samochody stały się bardziej wyrafinowane, bezpieczniejsze i silniejsze oraz bardziej wydajne, w sposób naturalny wpisuje się w dewizę Mistrzostw. Mając na uwadze ich technologie montowane jako wyposażenie fabryczne oraz wiedzę i doświadczenie w dziedzinie serwisowania samochodów, współpraca z Delphi jest dla nas bardzo ważna. Bardzo cieszymy się, że mogliśmy powitać Delphi w naszej rodzinie sponsorów."

 

0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Bimax Sp. z o.o.
GABEC
WOLMOT Sp. z o.o.
YETICO S.A.
T.ERRE POLSKA Sp. z o.o.
 C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.