Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
renault_logoProjekt utworzenia przez Dongfeng Motor i Renault joint venture Dongfeng Renault Automotive Company (DRAC) został zatwierdzony przez National Development and Reform Commission (NDRC) w dniu 5 grudnia 2013 r.

Chińskie władze zatwierdziły projekt utworzenia joint venture zajmującej się produkcją przemysłową. Renault, które dzięki importowi jest już obecne w Chinach, łączy się z ważnym podmiotem chińskiego sektora samochodowego. Ten alians umożliwi Renault realizację ambitnej strategii na największym rynku samochodowym na świecie.

Porozumienie daje Dongfeng Motor szansę na zwiększenie zasobów oraz szybszy rozwój w branży samochodowej. Renault wniesie do joint venture swoje doświadczenie w zakresie technologii oraz przemysłowy know-how, aby wzmocnić swoją obecność na rynku chińskim. Korzystając ze wsparcia Dongfeng Motor i Aliansu Renault-Nissan, strony porozumienia będą ściśle współpracować we wszystkich dziedzinach, w tym w zakresie badań i rozwoju, zakupów, produkcji i marketingu.

Uroczyste podpisanie porozumienia odbędzie się 16 grudnia 2013 r.


Informacje o Dongfeng
Dongfeng Motor Corporation (DFM) to jedno z największych przedsiębiorstw państwowych, bezpośrednio nadzorowanych przez Komisję Rady Państwa ds. Administracji i Nadzoru Aktywów Państwowych. Jest jednym  z trzech gigantów chińskiej branży samochodowej. Na koniec 2012 r. ogół aktywów DFM wynosił 228,4 mld yuanów, a firma zatrudniała 160 000 osób. Dongfeng sprzedał w 2012 r. ponad trzy milliony pojazdów, a jego obroty z tego tytułu wyniosły 389,4 mld yuanów. Zajmuje 146. miejsce w rankingu Fortune Global 500, 18. wśród 500 największych chińskich firm i 4. w rankingu 500 największych chińskich przedsiębiorstw przemysłowych. Od początku roku Dongfeng sprzedał 2,8 mln pojazdów (dane na koniec października 2013 r.), co oznacza 11-procentowy wzrost  i potwierdza jego drugą pozycję w Chinach.

Dongfeng jest bardzo znaną firmą na chińskim rynku samochodowym. Grupa plasuje się na 10. miejscu wśród najsilniej rozwijających się marek w Chinach i jest jedną z 500 najsłynniejszych marek na świecie. W ramach 12. planu pięcioletniego Dongfeng będzie realizował swój strategiczny cel „Be strong, be best, become the strongest in the nation and a world-class car manufacturer” („Być silnym, być lepszym, stać się największym w kraju producentem samochodów światowej klasy”). „Być silnym, być lepszym” stanowi priorytet Dongfeng, a innowacyjność, własny rozwój, otwarcie i większa współpraca są dla Grupy kluczowymi wartościami. Plan przewiduje lepsze gospodarowanie zasobami w celu trwałego przyspieszenia rozwoju i poprawy jakości operacji Grupy, aby osiągnąć cel, jakim jest sprzedaż 5 mln pojazdów.

Informacje o Renault
Grupa Renault, produkująca samochody od 1898 r., jest grupą międzynarodową, która w 2012 r. sprzedała ponad 2,5 mln pojazdów w 118 krajach. Zatrudnia obecnie 128 000 pracowników i posiada 38 zakładów przemysłowych. Aby odpowiedzieć na wielkie wyzwania technologiczne przyszłości i nadal realizować strategię rentownego wzrostu, rozwój Grupy w skali międzynarodowej opiera się na komplementarności trzech marek (Renault, Dacia i Renault Samsung Motors), a także na samochodach elektrycznych, Aliansie z Nissanem oraz partnerskiej współpracy z AVTOVAZ i Daimlerem. Mające na swoim koncie 12 tytułów Mistrza Świata Formuły 1, zdobytych w ciągu 36 lat, Renault uczyniło z tej najbardziej wymagającej sportowej dyscypliny na świecie narzędzie promocji innowacyjności, wizerunku i rozpoznawalności marki.
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

 C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
MV Center Systemy Wizyjne Sp z o.o.
ITA Sp. z o. o.  Sp. k.
Mondi Simet Sp. z o.o.
Zakład Wyrobów Metalowych STRUMET Sp. z o. o.
VEOLIA Water Technologies Sp. z o.o.