Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
Chevrolet sprzedał w 2011 roku 4,76 mln pojazdów na całym świecie, ustanawiając tym samym globalny rekord sprzedaży. W tym samym okresie koncern General Motors dostarczył klientom na całym świecie ponad 9 mln pojazdów, czyli o 7,6% więcej, niż w roku 2010.

GM zyskał cztery dziesiąte punktu procentowego udziału w rynku, osiągając 11,9 procent światowego przemysłu samochodowego. Sprzedaż wzrosła we wszystkich czterech regionach raportowania (North America, South America, Europe i International Operations), a łącznie firma sprzedała w 2011 roku 9 025 942 samochodów w porównaniu do 8 385 484 w roku 2010.

Najlepsze wyniki zanotowano w Stanach Zjednoczonych, gdzie Chevrolet sprzedał łącznie 1 775 812 pojazdów – ponad 13% więcej niż w 2010 r. W Chinach w ręce klientów trafiła rekordowa liczba 595 068 samochodów, czyli o 9,5% więcej, niż rok wcześniej. Inne rynki, na których zanotowano duży wzrost sprzedaży liczonej rok do roku to, m.in.: Wietnam (79%), Rosja (49%), Turcja (30%) oraz Niemcy (21%).

„Imponujący wzrost wyników sprzedaży Chevroleta zarówno na ugruntowanych, jak i wschodzących rynkach to zasługa wprowadzenia do oferty nowej gamy produktów, które spełniają zróżnicowane potrzeby klientów na całym świecie”, powiedział Dan Akerson, prezes i dyrektor generalny GM. „Tak jak samochody Chevroleta, który ustanowił rekord sprzedaży, tak cała gama modelowa aut GM odpowiada na zapotrzebowania klientów, którzy szukają oszczędnych oraz atrakcyjnych samochodów”.

Chevrolet buduje swoją silną pozycję na globalnych rynkach, oferując modele takie jak  Cruze, Aveo (Sonic), Spark, nowe Malibu, a także crossovery i pickupy, takie jak Orlando i Colorado, zaprojektowane pod kątem eksploatacji w różnych warunkach drogowych i zgodnie z wymaganiami klientów na całym świecie.

Najlepiej sprzedającym się modelem Chevroleta w 2011 roku był kompaktowy sedan Cruze, który trafił do ponad 670 000 klientów na całym świecie. Od debiutu tego modelu w 2009 roku sprzedano łącznie ponad 1,13 mln egzemplarzy. W Stanach Zjednoczonych Chevrolet uzyskał także status najlepiej sprzedającej się marki samochodów osobowych w roku 2011, co było między innymi zasługą modelu Cruze.

W roku 2011 Chevrolet zanotował rekordowe wyniki sprzedaży na ponad 15 rynkach, natomiast największy wzrost sprzedaży liczonej rok do roku osiągnięto w Peru (81%), Wietnamie (79%), Tajlandii (57%), Afryce Południowej (50%) i Izraelu (46%). Dziesięć czołowych rynków sprzedaży Chevroleta w 2011 roku to:

Stany Zjednoczone - 1 775 812
Brazylia - 632 201
Chiny - 595 068
Rosja - 173 485
Meksyk - 162 461
Kanada - 150 540
Argentyna - 133 491
Uzbekistan - 121 584
Indie - 111 056
Kolumbia - 105 783

„Światowy sukces sprzedażowy Chevroleta to bez wątpienia zasługa między innymi nowej gamy modelowej”, powiedział Tim Lee, prezes GM International Operatons. „Wprowadzenie Chevroleta na rynek w Korei Południowej w połączeniu z doskonałymi wynikami sprzedaży w Chinach oraz na innych globalnych rynkach to dowód na to, że Chevrolet staje się marką pierwszego wyboru dla klientów na całym świecie”.

Wraz z wejściem Chevroleta w drugi wiek istnienia, marka kontynuuje swoją ekspansję na globalnych rynkach i już teraz sprzedaje ponad 60% wszystkich swoich pojazdów poza Stanami Zjednoczonymi.
0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Pol-Technology Sp. z o.o.
RADMOT Sp. z o.o.
ABC Colorex Sp. z o.o.
METCHEM Sp. z o.o.
Stokvis Tapes Polska Sp. z o.o.
Promot - Zakłady Metalowe Sp. z o.o.