Stokvis Tapes
Takoni
VIA
Galvanopartners
renault_logoSpółka RSM nie tylko podejmuje próbę utrzymania dynamiki wzrostu, lecz również pragnie poprawić rentowność swojej działalności, pomimo niepewnej sytuacji  w światowej gospodarce i niekorzystnej kondycji gospodarki krajowej w całym roku 2012.

Pod koniec roku 2012 spółka RSM zaopatrywała się w 70% u dostawców lokalnych. W roku 2013 zamierza wzmocnić tę strategię, polegającą na przeniesieniu części produkcji na rynek lokalny do poziomu 80% do końca roku. Dzięki wzmocnieniu partnerstw z dostawcami lokalnymi spółka i sieć jej dostawców zdołały w 2012 roku przenieść produkcję ponad 2000 samochodów i części do samochodów na rynek lokalny.

Spółka RSM podejmuje wysiłki skierowane na zwiększenie swojego udziału w rynku na poziomie krajowym oraz na rozwinięcie eksportu poprzez podniesienie konkurencyjności swoich produktów.


Nowy model SM5 Platinium, unowocześniona wersja SM5 wprowadzona na rynek w listopadzie ubiegłego roku, został dobrze przyjęty przez klientów dzięki nowoczesnemu projektowi i wyjątkowo niskiemu spalaniu w porównaniu z innymi samochodami z jego kategorii (7,1 litrów/100 km).


W ramach strategii zrównoważonego wzrostu RSM obierze kurs na rozwijanie sprzedaży modelu SM5 na rynkach poza Europą oraz QM5 na skalę międzynarodową.

Poza działaniami wspomnianymi powyżej RSM odnawia swoją fabrykę w Busan z zamiarem osiągnięcia dwóch celów: przejęcia produkcji nowego modelu Rogue marki Nissan od roku 2014 oraz zwiększenia wydajności fabryki, by uczynić ją jednym z pierwszych zakładów przemysłowych Aliansu Renault-Nissan.

Dążąc do osiągnięcia długoterminowego odbicia w wysokości 10% w swojej części rynku krajowego, RSM nadal będzie hołdował zasadzie utrzymywania wysokiej jakości, wyrażonej jednoznacznie w słowach: „Bez kompromisów w sprawie jakości”. RSM zamierza również otworzyć w tym roku 14 nowych centrów obsługi dla klientów, co podniesie liczbę centrów obsługi posprzedażnej na całym terytorium Korei do 500.

RSM planuje również odgrywać istotną rolę w planie przyspieszenia wzrostu spółki Renault w Azji, w perspektywie decyzji całej Grupy dotyczącej, koncentracji sprzedaży w roku 2013 w krajach spoza Europy.

Renault Samsung Motors dokona w 2013 roku zmiany kursu, zarówno na terytorium kraju, jak i na rynku światowym. Skupiając się na naszej długoterminowej strategii w Korei, jak również na świetnych wynikach „Planu rozwoju spółki RSM na rok 2012”, zmienimy RSM w spółkę silną i odporną, zdolną odgrywać pierwszoplanową rolę w ekspansji grupy w regionie Azji i Pacyfiku – wyjaśnił François Provost, prezes i dyrektor generalny spółki RSM.
0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

 C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
Impel Group
BARIBAL Group
Wirthwein Polska Sp. z o.o.
DSR S.A.
GREG-PLAST