Stokvis Tapes
Takoni
VIA
Galvanopartners
Najważniejszym pomysłem Chińczyków na ożywienie marki Volvo jest oparcie się na wizerunkowych fundamentach szwedzkiego auta - niezawodności, wysokiej jakości i bezpieczeństwu.

Volvo pod rządami Geely ma się stać marką bardziej luksusową i skupić się na produkcji dużych aut i limuzyn. - Volvo ma bardzo dobre podstawy, ale musimy jeszcze bardziej jasno zdefiniować markę i jej odbiorców - powiedział nowy prezes, który dla posady w Volvo porzucił posadę szefa amerykańskiego oddziału Volkswagena.

Część ekspertów uważa, że relatywnie małej firmie trudno będzie konkurować z największymi graczami w branży samochodowej, niełatwo będzie też znaleźć środki na projektowanie i tworzenie nowych modeli aut.

Więcej w "Gazecie Wyborczej".
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

item Polska Sp. z o. o.
Etisoft Sp. z o.o.
RABUGINO Sp. z o.o.
VEOLIA Water Technologies Sp. z o.o.
ST TRADING Sp. z o.o. (NORM HOLDING)
Etyfol