Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
W październiku 2019 AUDI AG dostarczyło klientom na całym świecie 149 150 samochodów. To wzrost o 26,8 procent w porównaniu z październikiem 2018 r.

Sprzedaż wzrosła na trzech kluczowych dla koncernu rynkach. W Chinach o 6,0 procent - ustanawiając kolejny rekord, w Ameryce Północnej o 15,6 procent, a w Europie aż o 68,6 procent. Od początku roku Audi sprzedało na całym świecie około 1 506 250 samochodów. To o 1,2 procent mniej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego.

- W coraz bardziej wymagającym środowisku rynkowym udało się nam ustabilizować nasze dostawy - mówi Hildegard Wortmann, szefowa sprzedaży i marketingu AUDI AG. - Dzięki oferowanej przez nas szerokiej gamie produktów - najmłodszej spośród konkurencji segmentu premium – w październiku udało się zwiększyć sprzedaż na najważniejszych dla nas rynkach. Jesteśmy też dobrze przygotowani na końcówkę roku -.

Od początku roku Audi dostarczyło klientom w Europie 649 350 samochodów, przewyższając w ten sposób wyniki z roku ubiegłego (+0,2 procent). W październiku na Starym Kontynencie odnotowano gwałtowny wzrost sprzedaży - o 68,6 procent, do ok. 54 200 egzemplarzy nowych Audi. Przyczyny tego stanu rzeczy to m.in. przejście na cykl WLTP oraz cała gama wprowadzonych na rynek nowych modeli i wycofanie starszych. W październiku w Niemczech dostawy wzrosły aż o 101,1 procent, do 18 402 sztuk. Od początku roku Audi sprzedało w swej ojczyźnie o 2,7 procent samochodów więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Podobne, pozytywne sygnały nadeszły również z innych europejskich krajów: Włoch (+80,8 procent, od stycznia: +6,7 procent) i Francji (+46,5 procent, od stycznia: +5,4 procent).

Również w Polsce wzrosła ilość zarejestrowanych, nowych Audi. W ubiegłym miesiącu w naszym kraju zarejestrowano 1003 egzemplarze Audi, o 16,76 procent więcej niż w październiku roku ubiegłego (X 2018: 859 szt.).

W Chinach cztery pierścienie w październiku pobiły kolejny rekord sprzedaży. Do klientów trafiły 60 154 nowe samochody marki Audi - to wzrost o 6,0 procent. Od stycznia do końca października w Państwie Środka sprzedano już 551 194 aut z czterema pierścieniami w logo (+2,1 procent). W październiku szczególnie dobrze sprzedawały się modele z rodziny Q, a zwłaszcza Audi Q5 L (+52,9 procent). Audi nadal rozbudowuje gamę SUV’ów dostępnych na chińskim rynku - w październiku w ofercie pojawiło się Audi Q8

Ameryka Północna również odnotowała wzrost sprzedaży - o 15,6 procent, do 23 450 samochodów. Od początku roku do rąk klientów z tego regionu oddano 215 850 aut (-5,2 procent). W październiku po raz kolejny wzrost widoczny był w Kanadzie (+11,2 procent; 3342 egz.). W Stanach Zjednoczonych sprzedaż zwiększyła się o 19,4 procent, do 19 172 samochodów. Bardzo pozytywny wpływ na rozwój sprzedaży na obu rynkach tego kontynentu miało nowe Audi Q3. Coraz bardziej popularne wśród północnoamerykańskich klientów staje się też Audi Q8 - w krótkim czasie stało się liderem tego segmentu pojazdów klasy premium.

0
Udostępniono
Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

RAMPF Production Systems GmbH & Co.
 C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
Takoni Sp. z o.o.
ST TRADING Sp. z o.o. (NORM HOLDING)
SAFECHEM Europe GmbH
BWI Poland Technologies Sp. z o.o.