Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
Po miesiącach negocjacji prezes Fiata Sergio Marchionne doprowadził do sojuszu z Chryslerem. Teraz przed włoskim menedżerem stoi trudniejsze zadanie: restrukturyzacja kulejącego giganta z Detroit.

Los Chryslera jest obecnie w rękach wymiaru sprawiedliwości, który powinien zdecydować, czy sporządzenie planu restrukturyzacji producenta samochodów miałoby trwać kilka tygodni, jak życzyłby sobie tego rząd, czy też ugrzęzłoby w długotrwałych procedurach, czym grożą niektórzy wierzyciele.

Prezydent Obama potwierdził w czwartek, że Chrysler LLC, trzeci pod względem wielkości amerykański koncern samochodowy, ogłosi niewypłacalność, wystąpi o ochronę przed wierzycielami i połączy się z włoskim Fiatem.

W czwartek Chrysler ma złożyć wniosek o ogłoszenie bankructwa, z ochroną przed wierzycielami (Chapter 11), powiedział agencji "Bloomberg" przedstawiciel rządu Baracka Obamy.

Koncern Volkswagen, największy europejski producent samochodów, poinformował w środę, że jego zysk netto za I kwartał bieżącego roku wyniósł 263 mln euro w porównaniu z 929 mld euro w analogicznym okresie roku ubiegłego - co oznacza spadek o 72 proc.

W błyskawicznym tempie Amerykanie usuwają ostatnie przeszkody przed planowanym na czwartek mariażem Chryslera z Fiatem - informuje "Gazeta Wyborcza".

Już dziś może dojść do potwierdzenia fuzji chryslera z fiatem - donosi "Rzeczpospolita". Konkretny plan restrukturyzacji GM i oferty dla Opla dają nadzieję, że żadna z tych firm nie upadnie.

American Axle & Manufacturing Holdings zdecydował o zamknięciu swojej największej fabryki osi w Detroit, powiedział we wtorek przedstawiciel United Auto Workers.

Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

RADMOT Sp. z o.o.
RAMPF Production Systems GmbH & Co.
PILOUS Packaging Polska Sp. z o.o.
YETICO S.A.
Galwanizer Sp. z o.o.
Stokvis Tapes Polska Sp. z o.o.