Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA

Frank Stronach - szef rady nadzorczej Magna International. Trzeci największy na świecie poddostawca producentów aut w walce o kontrolę nad Oplem ma za sobą związki zawodowe i część polityków.

Giełdy na świecie zadrżały na wieść o nieuchronnym bankructwie General Motors. Przed upadkiem GM ochroniono jednak Opla, nad którego losem nocą debatował rząd Niemiec - informuje "Gazeta Wyborcza".

Amerykańskie Ministerstwo Skarbu przejmie aż 70 procent udziałów w największym koncernie samochodowym General Motors na podstawie najnowszego planu ratowania firmy.

Załamanie popytu na stal w motoryzacji to jeden z problemów hutników. Ale zaostrzenie przez rządy norm zużycia paliwa wywoła u nich jeszcze większy ból głowy, bo aluminium i magnez odbierają stali udział rynkowy.

Hyundai Mobis Co., największy południowokoreański dostawca motoryzacyjny, poinformował we wtorek, że uruchomiona została produkcja w nowej fabryce, wytwarzającej reflektory samochodowe.

Waszyngton wpompował 12,5 mld dol. w GMAC, największy samochodowy bank Ameryki, aby ułatwić sprzedaż aut bankrutujących koncernów GM i Chrysler - informuje "Gazeta Wyborcza".

Ssangyong Motor Co., najmniejszy producent pojazdów w Korei Płd., poinformował w poniedziałek, że sąd ds. bankructw przedłużył do 15 września czas na przedstawienie planu ratunkowego.

Magna jest najbliższa przejęcia GM Europe. A wraz z nim trzech motoryzacyjnych marek - Opla, jego brytyjskiego bliźniaka Vauxhalla oraz Saaba. Oferty Magny nie byłoby bez Rosjan.

Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Craemer GmbH
Kempny Komponenty
ABC Colorex Sp. z o.o.
VEOLIA Water Technologies Sp. z o.o.
 Quality Control Innovation System Sp. z o.o.
RABUGINO Sp. z o.o.