Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
Dla VW, BMW i Daimlera Chiny to najważniejszy rynek zbytu. Sytuacja robi się dramatyczna.

W IV kwartale zeszłego roku sprzedaż Magna International w stosunku do tego samego okresu w 2018 r. spadła o 7 proc. i wyniosła 9,4 mld dolarów.

Sojusz Renault-Nissan-Mitsubishi przedstawił nowe ramy dla dalszego wzmocnienia swojego modelu biznesowego i struktury zarządzania. Wszystkie trzy firmy podkreśliły, że Sojusz ma zasadnicze znaczenie dla strategicznego wzrostu i zwiększenia konkurencyjności każdej z nich.

Kia Motors Corporation opracowała pierwszy na świecie system zarządzania pracą przekładni automatycznej, który z wyprzedzeniem dostosowuje bieg do profilu drogi i do warunków ruchu. Kia planuje wdrożyć tę technologię w przyszłych modelach.

Porsche nabyło udziały w firmie DSP Concepts, Inc. z Doliny Krzemowej. W ramach rundy finansowania serii B zainwestowano w nią łącznie kwotę 14,5 mln dolarów amerykańskich (13,4 mln euro).

Marka Peugeot, utożsamiana z francuskim koncernem PSA Groupe odnotowała w zeszłym roku wzrost zarówno przychodów, jak i zysków. Prognozuje jednak spowolnienie na rynku motoryzacyjnym w Europie w 2020 r.

ŠKODA już od 2018 roku, w ramach projektu INDIA 2.0, jest odpowiedzialna za prowadzenie działań Grupy Volkswagen na indyjskim rynku. W ramach licznych inwestycji, które wyniosą około miliarda euro, ŠKODA konsekwentnie realizuje plan rozwoju w Indiach. Producent przedstawił już m.in. koncepcję modelu VISION IN, dedykowanego na rynek indyjski SUV-a, zbudowanego na specjalnie przygotowanej platformie MQB-A0-IN.

Toyota Motor Corporation (Toyota) oraz Toyota Industries Corporation (Toyota Industries) ogłosiły, że będą wspólnie rozwijać prace nad nowymi bateriami do samochodów hybrydowych (HEV).

Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

QualityHUB24
WAMECH P. A. WĄSIK Sp. J.
ABC Colorex Sp. z o.o.
Gotec Plastics Polska sp. z o.o.
ZG Lighting Polska Sp. z o.o.
1Logistics Żuralski Sp. z o.o.