Od 15 stycznia br. Yves Bonnefont będzie odpowiadał za badanie potencjalnych synergii między markami grupy. Zajmie się następującymi aspektami: pozycjonowaniem marek w różnych regionach świata z uwzględnieniem punktu widzenia klientów, strategią i synergiami.
W 2019 roku ŠKODA dostarczyła 1,24 mln pojazdów klientom na całym świecie. Już szósty rok z rzędu marka przekroczyła tym samym granicę miliona egzemplarzy. Ze względu na utrzymującą się sytuację na chińskim rynku samochodowym, wynik ten jest o 0,9 proc. niższy w porównaniu z poprzednim rokiem.
W 2019 roku marka Volkswagen dostarczyła klientom na świecie 6.278.300 samochodów o 0,5 proc. poprawiając wynik z poprzedniego roku. Mimo ogólnie niekorzystnej sytuacji rynkowej marka znacznie zwiększyła swoje udziały.
Auta producenta sportowych samochodów ze Stuttgartu-Zuffenhausen są popularniejsze niż kiedykolwiek: w 2019 r. firma Porsche dostarczyła swoim klientom 280 800 pojazdów, o 10 proc. więcej niż rok wcześniej.
W głównym Centrum Badawczo-Rozwojowym Kia Motors w Namyang w Korei Południowej zadebiutował nowy system tworzenia i oceny projektów samochodów, w którym jest wykorzystywana wirtualna rzeczywistość. Dzięki niemu czas opracowania nowych modeli będzie krótszy, a jego koszt - niższy.
Volvo Cars ustanowiło nowy, szósty z rzędu rekord sprzedaży w 2019 roku, osiągając poziom 700 tys. sprzedanych samochodów po raz pierwszy w swojej 93-letniej historii.
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Polityka prywatności