Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
Uruchomienie produkcji w fabryce Forda w Kolonii modelu Explorer, pierwszego w pełni elektrycznego modelu tej marki na rynek europejski, jest opóźnione o co najmniej pół roku.

14 sierpnia 2023 r. z linii montażowej fabryki AwtoWAZ w Togliatti wznowiono produkcję Łady Largus, który wywodzi się z modelu Dacia Logan. Auto było wytwarzane od 2012 roku ale zostało zawieszone po przerwaniu łańcuchów dostaw na skutek rosyjskiej inwazji na Ukrainę.

W ramach ciągłego dążenia do podwyższania komfortu użytkowania swoich modeli Renault powiększa katalog aplikacji od firm partnerskich do pobrania przez interfejs informacyjno-rozrywkowy z dostępem do Internetu - OpenR link • Aplikacje mobilne przeznaczone do nowej generacji modeli Renault wyposażonych w system OpenR link umożliwiają słuchanie audycji radiowych i podcastów na żywo lub w trybie odtwarzania, ułatwiają parkowanie, oferują rozrywkę, programy audio i przeglądarkę internetową

Marka Opel, pokazuje jak będzie wyglądać jej przyszłość, prezentując oszałamiający nowy samochód koncepcyjny Opel Experimental. Dzięki ultranowoczesnej stylistyce nadwozia, Opel Experimental przedstawia jasną wizję kierunku, w którym marka Opel będzie podążać w nadchodzących latach.

Napędzany sukcesem marki CUPRA, większym wolumenem produkcji oraz dodatkowym usprawnieniem efektywności, SEAT S.A. osiągnął rekordowe wyniki finansowe w pierwszej połowie 2023 roku.Firma zanotowała zysk operacyjny w wysokości 371 milionów euro, czyli o 468 mln euro więcej niż w tym samym okresie roku ubiegłego.

W Dreźnie powstanie nowa fabryka czipów wiodącego na świecie producenta półprzewodników TSMC. Decyzję w tej sprawie podjęła we wtorek (8.8.23) rada nadzorcza tajwańskiej spółki. TSMC będzie prowadzić zakład w ramach spółki joint venture z partnerami Bosch, Infineon i NXP.

Początek II półrocza tego roku na niemieckim rynku nowych aut osobowych, podobnie jak jego I połowa, charakteryzuje się dwucyfrowym wzrostem popytu - w lipcu zostało zarejestrowanych 243,3 tys. aut. To o 18,14 proc. więcej niż rok wcześniej.

W ramach swojej Strategii Zrównoważonego Rozwoju Grupa Renault wyznaczyła sobie za cel osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2040 roku w Europie i do 2050 roku na świecie. Cel ten Grupa zamierza osiągnąć poprzez rozwój napędu wodorowego jako uzupełnienia dla aut z napędem w 100% elektrycznym. Dostawcze Renault z napędem wodorowym jest już faktem.

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

CVGS Sp. z o.o. Sp. k.
Mondi Simet Sp. z o.o.
Pol-Technology Sp. z o.o.
Sigfox Poland Sp. z o.o.
Alucrom Sp. z o.o.
TIMRET Sp. z o.o.