Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
Podczas Salonu Samochodowego w Genewie poznamy dwie, nowości wprowadzone we Fiacie 500 by Diesel: specjalny niebieski kolor karoserii „Midnight Indigo” oraz silnik Multijet II 1,3 - 95 KM (zgodny z Euro 5) z systemem Start&Stop w standardzie.

Nowy silnik diesla drugiej generacji z turbodoładowaniem, który obecnie jest jeszcze bardziej przyjazny dla środowiska i lepiej dostosowany do użytku w miastach.

Model ten, będący wynikiem współpracy pomiędzy Fiatem i firmą Diesel, sławną marką odzieżową Renzo Rosso, dostępny będzie w limitowanej edycji na rynkach całego świata. Jego sukces jest nie do zaprzeczenia - od Włoch po Japonię zamówiono już prawie 6 tysięcy egzemplarzy spośród zaplanowanych 10 tysięcy.

Jeśli chodzi o nowy kolor, Centro Stile Fiat ponownie przy współpracy z kreatywnym zespołem firmy Diesel stworzyło ciemno-niebieski kolor, który przypomina kolor materiału, z którego produkowane są dżinsy. Zastosowanie warstwy metalizującej zamiast odcienia typu metallic na pierwszy rzut oka sprawia wrażenie opalizującego koloru, który różni się w zależności od światła, bardzo podobnego do materiału przytartego za pomocą kamienia. A wszystko to dzięki delikatniejszej teksturze farby i wrażeniu niemal efektu 3D. Nowy, niebieski kolor, tak samo jak czarny i zielony już dostępny w gamie tej wersji, idealnie współgra z matową farbą stosowaną w wykończeniach, które charakteryzują ten model.

Fiata 500 by Diesel wyróżniają łatwo zauważalne cechy estetyczne, począwszy od rzucających się w oczy, 16-calowych aluminiowych obręczy kół, wykończeń tyłu z logo jednej z najpopularniejszych włoskich firm z branży mody, żółtych zacisków hamulcowych (dostępnych tylko w wersji z silnikiem 1,4 - 100 KM) oraz satynowego wykończenia chromowanych detali, nie wyłączając przetłoczeń z guzikami, które przypominają atmosferę świata mody firmy Diesel. Krótko mówiąc, wszystko w tej wersji jest ekskluzywne, co jest wynikiem kreatywności dwóch zespołów projektantów.

Wygląd wnętrza również uległ dużej zmianie, dzięki tapicerce w kolorze ciemnego dżinsu z żółtą lamówką, piątej kieszeni z logo firmy Diesel, którego nie sposób pomylić, głową sławnego „Mohikanina” na gałce lewarka zmiany biegów oraz specyficznej, desce rozdzielczej pokrytej satyną w kolorze chromu.

Asortyment silników, oprócz wspomnianego powyżej silnika Multijet 1,3 95 KM, obejmuje trzy jednostki napędowe, zgodne z normą Euro 5 (silnik 1,2 o mocy 69 KM, silnik Multijet 1,3 o mocy 75 KM z filtrem cząstek stałych oraz silnik 1,4 16v o mocy 100 KM), każdy o innych właściwościach, wszystkie wykorzystane w maksymalnym zakresie możliwości w połączeniu z 5- lub 6-stopniową, ręczną skrzynią biegów (silniki benzynowe mogą występować w połączeniu z 5-stopniową, zrobotyzowaną, sekwencyjną skrzynią biegów Dualogic).

Nowy Fiat Bravo My 2010
Fiat Bravo, w wersji przygotowanej na 2010 r., niesie ze sobą zmiany dotyczące stylu, które sprawiają, że samochód ten jest jeszcze bardziej nowoczesny i elegancki.

Z zewnątrz zauważymy nową, przednią atrapę w kolorze czarnym (Active) i w kolorze metalizowanym dla wersji Dynamic. Obramowanie przedniej atrapy we wszystkich wersjach wykończone jest w kolorze metalizowanym, oprócz wersji Emotion, w której jest ono chromowane.

fiat_bravo_02


Ponadto wszystkie wersje posiadają lusterka i klamki w kolorze karoserii, zaś przednie światła posiadają przyciemnione szkło reflektorów i wyraźnie odróżniają się od kierunkowskazów. Paleta kolorów została uzupełniona o dwie nowe barwy: Szary Melodic i Perłowy Ballad.

Nowe jest również wnętrze, w szczególności w wersji Active i Dynamic. Wersja Active wyposażona jest w deskę rozdzielczą w kolorze i o wzorze przypominającą włókno węglowe, bardziej nowoczesną i elegancką. W wersji Dynamic – najbardziej popularnej na rynku – mamy tapicerkę z nowymi wzorami i w nowych kolorach, jak np. beżowa tapicerka, który sprawia, że wnętrze jest jeszcze jaśniejsze i bardziej przestronne..

Wybór silników pozostaje bez zmian, przy czym jednak warto zauważyć, że silnik 1,4 – 90 KM we Fiacie Bravo MY 2010 jest zgodny ze standardem Euro 5 i jego poziom emisji CO2 wynosi 146 g/km (na długo przed wprowadzeniem obowiązku stosowania tego standardu).

Fiat Bravo wchodzi w nowy rok z modelem, będącym wynikiem trwającej strategii wprowadzania innowacji, która sprawiła, że jest on doceniany przez coraz większą liczbę klientów.

 

0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

ITA Sp. z o. o.  Sp. k.
SAFECHEM Europe GmbH
ANT Solutions Sp. z o.o.
Shapers’ Polska Sp. z o.o.
EFAFLEX Polska Sp. z o.o.
 C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.