Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
Nowy model Infiniti, pomimo wcześniejszych zapowiedzi, nie będzie produkowany przez Magna International, poinformował w ostatni piątek koncern Nissana. 

W maju br. kanadyjsko-austriackie konsorcjum podało, że Magna Steyr podpisało wstępne porozumienie w sprawie uruchomienia produkcji kompaktowego auta tej marki. Produkcja modelu miała ruszyć w 2014 r.

W minionym tygodniu Nissan poinformował, że decyzja uległa zmianie. "Infiniti rozpoczęła w maju tego roku studium wykonalności z dostawcą Magna Steyr w celu ustalenia zakładu produkcyjnego w Europie (...). Jednak w tym tygodniu Infiniti zakończyło studium i postanowiło produkować pojazd we własnym europejskim zakładzie produkcyjnym, w ramach ogólnego planu rozwoju marki."

Producent nie podał gdzie ostatecznie będzie wytwarzany nowy model Infinity. "Spółka ogłosi lokalizację produkcji i więcej szczegółów bliżej (terminu - red.) rozpoczęcia produkcji".

Z komunikatu wynika także, że model zostanie wprowadzony na rynek później bo w 2015 r.

Czy zmiana decyzji w sprawie uruchomienia Infinity przez Magna Steyr była powodem rezygnacji kanadyjsko-austriackiego z uruchomienia produkcji w FSO? Według nieoficjalnych informacji uzyskanych przez AutomotiveSuppliers.pl, Magna zrezygnowała z Żerania już wcześniej bo w połowie września br. Zgodnie z założeniami w Warszawie producent chciał wytwarzać nie mniej już 100 tys. aut rocznie. Infiniti zapewniało około 50 tys. Problem z pozyskanie drugiego modelu (BMW przesunęło decyzję na bliżej nieokreślony termin) oraz brak nowych kontaktów dla zakładu w Grazu, to główne powody rezygnacji z inwestycji w FSO.
0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Pol-Technology Sp. z o.o.
VIA Technika Obróbki Powierzchniowej Sp. z o.o.
HQ Plastics
MRS ELECTRONIC Sp. z o.o.
Oerlikon Balzers Coating Poland Sp. z o.o.
Nifco Poland Sp. z o.o.