Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA
vw poznan logo Pod koniec maja br. zakład Volkswagena w Białężycach k. Wrześni był gotowy w ponad  95 procentach, natomiast start seryjnej produkcji nowej generacji modelu Volkswagen Crafter zaplanowany jest na drugą połowę 2016 roku.

Volkswagen Crafter jest największym samochodem w ofercie marki samochody użytkowe, dlatego też wyposażenie całej fabryki i linii produkcyjnej jest specjalnie opracowane i przygotowane, żeby podołać temu wyzwaniu.

Budowa fabryki , w której produkowana będzie nowa generacja modelu Volkswagen Crafter przebiega zgodnie z planem. Na terenie fabryki działać będzie nowoczesna Hala Budowy Karoserii, Lakiernia, Hala Montażu oraz Park Dostawców, Dział Samochodów Specjalnych oraz Dział Produkcji Pilotażowej.
DJI 0229aa- Nowy Volkswagen Crafter będzie zupełnie nową konstrukcją, w pełni opracowaną, zaprojektowaną i zrealizowaną przez  markę Volkswagen Samochody Użytkowe. Ten samochód będzie zupełnie nową jakością i zaprezentuje kompletnie inny, wyższy poziom wyrafinowania i rzemiosła w dziedzinie pojazdów dostawczych - mówi Jens Ocksen, prezes Volkswagen Poznań.

Nowy Volkswagen Crafter, którego docelowy wolumen produkcji  wyniesie  100 tysięcy aut rocznie, produkowany będzie w ponad 50 wariantach.  Wszystkie szczegóły dotyczące koncepcji wnętrza samochodu były konsultowane z klientami.  Dzięki temu rozwiązania w nim zastosowane są maksymalnie  dostosowane do potrzeb użytkowników i prowadzonych przez nich przedsięwzięć. Klienci będą mogli wybrać też każdy kolor, dopasowany do ich potrzeb.

- W projekcie  Crafter  wdrożyliśmy wiele innowacyjnych rozwiązań. Jednak nie będziemy produkować tylko w sposób nowoczesny  i według najnowszego stanu techniki, ale i ekologiczny - zapowiada Ralf Nitzschke, dyrektor Zakładu Crafter we Wrześni.

W fabryce zastosowany zostanie między innymi nowy proces lakierowania, który nie będzie wymagał używania ogromnych ilości wody, co zdecydowanie wpłynie nie tylko na spadek zużycia tego surowca, ale i na ilość generowanych przez zakład odpadów.

Nowa technologia lakierowania opiera się na najnowszej metodzie aplikacji elektrostatycznej, dzięki czemu drobinki lakieru „przyklejają się” do malowanej powierzchni. W spawalni pracować będzie blisko 500 robotów najnowszej generacji w tym z zastosowaniem niskoemisyjnej techniki laserowej. Dzięki temu stopień automatyzacji wyniesie 62 procent. W zakładzie VW Crafter  stosowane też będą specjalne technologie laserowe, które będą łączyć dach z resztą konstrukcji i zagwarantują ogromną precyzję wykonania i trwałość połączenia.  Natomiast na montażu zainstalowana została zautomatyzowana zabudowa podłogi drewnianej oraz jednolity system sterowania produkcją dla wszystkich obszarów.

Docelowo praca w fabryce modelu Volkswagen Crafter będzie się odbywała na trzy zmiany, a zatrudnienie znajdzie tam 3000 pracowników. Produkowanych będzie 17 samochodów na godzinę, czyli 380 na dobę. Szacowany roczny wolumen produkcyjny wynosi nawet 100 000 nowych aut.
Normal 0 21 MicrosoftInternetExplorer4

Mamy nadzieję, że nasze dwudniowe wydarzenie będzie dla Państwa dobrą okazją do poznania ciekawych rozwiązań, stosowanych przez uznane firmy jak również do wymiany opinii w gronie przedstawicieli branży.

·

·

0
Udostępniono
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

QualityHUB24
FABER CNC
Alucrom Sp. z o.o.
Pol-Technology Sp. z o.o.
PLAST-MET Automotive Systems Sp. z o.o.
CVGS Sp. z o.o. Sp. k.