Stokvis Tapes
Takoni
Galvanopartners
VIA

Niespodziewane spowolnienie sprzedaży samochodów w Chinach i Indiach stanowi zagrożenie dla całego globalnego rynku aut. Na początku roku przedstawiciele branży byli bardzo optymistyczni co do popytu na tym drugim i jedenastym największym rynku aut na świecie.

toyota_logoJapoński gigant nie będzie bił w 2009 r. rekordu w handlu samochodami. Problemy nie ominą też polskich zakładów Toyoty. Do tej pory rekord w sprzedaży aut należy do General Motors.

gm_logoKoncern General Motors poinformował, że może zainwestować więcej niż 200 mln dolarów w fabrykę silników w Indiach. Amerykański producent samochodów chce podwoić swój udział na tym szybko rosnącym rynku.

china_flagChiny za kilka lat mogą być największym rynkiem samochodów na świecie. Na wszystkich największych salonach motoryzacyjnych obecność chińskich producentów aut jest coraz bardziej widoczna.

Toyota zrezygnowała z ambicji sprzedania w 2009 r. na świecie 10,4 mln pojazdów wszystkich rodzajów z powodu spadku popytu w Japonii, USA i Europie - twierdzi japońska prasa. Nowy cel jest bliski 9,8 mln sztuk - podała gazeta "Nikkei".

Tata Motors zainwestował dotąd 350 mln dolarów w nowy zakład w Bengalu Zachodnim. Od października planowano produkowanie tam 250 tys. samochodów Nano rocznie. Ich ceny miały się zaczynać od 2500 dolarów.

Największy producent aut we Włoszech chce zbudować fabrykę silników w mieście Chongqing we wschodnich Chinach. Inwestycja będzie kosztować 263 mln USD.

Amerykański producent chce zainwestować 500 mln dol w przygotowanie produkcji nowego auta - Chevrolet Cruze.Po raz pierwszy zostanie zaprezentowany na światowej wystawie samochodowej w Paryżu w tym roku.

Siemens
MotoSolutions

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Craemer GmbH
BWI Poland Technologies Sp. z o.o.
 C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.
METCHEM Sp. z o.o.
Zakłady Metalowe „Postęp” S.A.
Galwanizer Sp. z o.o.