Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
Firmy poddostawcze branży samochodowej są w trudnej sytuacji. Sprzedaż samochodów spada, przejście na elektromobilność niesie ogromne wyzwania i koszty. Nie wszyscy nadążają.

W II kwartale roku finansowego 2019 r. sprzedaż Magna International wyniosła 10,12 mld dolarów. To o 1 proc. mniej niż w tym samym okresie zeszłego roku.

Globalna sprzedaż Volvo Cars stale rośnie. W lipcu 2019 roku o 7,1 procent w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Łączna sprzedaż w ciągu miesiąca wyniosła 54 546 samochodów. Wszystkie regiony Chin, USA i Europy odnotowały wzrost sprzedaży.

Firma Bosch jest największym na świecie dostawcą motoryzacyjnym. Zatrudnia 410 000 osób na całym świecie. Teraz planuje redukcję: - Musimy znaleźć odpowiedź na malejący popyt - mówi Volkmar Denner, szef niemieckiego giganta.

Lexus w pierwszych sześciu miesiącach 2019 roku (od stycznia do czerwca) sprzedał na całym świecie 360 045 samochodów. Marka osiągnęła 10 procentowy wzrost w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.

W porównaniu z drugim kwartałem poprzedniego roku sprzedaż spadła o 4 proc. do 15,2 mld EUR. Ceny spadły o 2 proc., do czego przyczyniły się głównie sektory izocyjanianów i produktów krakingu termicznego.

Jednostki wysokoprężne są dziś pod pręgierzem opinii publicznej, choć nigdy nie były tak przyjazne środowisku i efektywne jak obecnie.

Marki należące do koreańskiej Hyundai Motor Group poinformowały o wynikach sprzedaży samochodów w lipcu i pierwszych siedmiu miesiącach 2019 r.

MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

Lubricant Polska Sp. z o.o.
QualityHUB24
SAFECHEM Europe GmbH
MV Center Systemy Wizyjne Sp z o.o.
RAMPF Production Systems GmbH & Co.
Takoni Sp. z o.o.