„Siła marki” to wskaźnik powstały na podstawie wskazań konsumentów, biorący pod uwagę takie kryteria jak prestiż, postrzegana jakość, wartość oraz preferencje konsumentów.
„Rzeczpospolita” poza pokazywaniem i szacowaniem wartości polskich marek przedstawiają je także w różnych podkategoriach. W rankingu „priorytet w świadomości” marka Dębica zajmuje 3. miejsce. Oznacza to, że w teście na pamięć marki jest ona bardzo często wymieniana na pierwszym miejscu przez konsumentów. Wysokie, 12. miejsce Dębica ma w kategorii „najczęściej wybieranych marek”, a 13. lokatę w kategorii „stopy referencji”, czyli gotowości klientów marki do polecania jej innym konsumentom.
„Jesteśmy dumni z uznania naszych klientów, które zapewniło marce Dębica sukces w tak prestiżowym rankingu. Mocna pozycja Dębicy oznacza, że polscy kierowcy doceniają wysoką jakość produktów Firmy Oponiarskiej Dębica S.A. i mimo rosnącej konkurencji nadal najchętniej wybierają opony produkowane w Dębicy, na Podkarpaciu. Co dla nas równie ważne są zadowoleni z ich jakości i chętnie polecają opony z Dębicy innym kierowcom” - powiedział Jacek Pryczek, Prezes Zarządu Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.