Takoni
Stokvis Tapes
Galvanopartners
VIA
debicaW corocznym Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek dziennika „Rzeczpospolita”, w którym oceniano wartość 330 najlepszych rodzimych marek, Dębica znalazła się na bardzo wysokim 24. miejscu w kategorii „siła marki”. Pokonała m.in. tak znane brandy jak Żywiec, Orlen, Amica, czy PZU.

„Siła marki” to wskaźnik powstały na podstawie wskazań konsumentów, biorący pod uwagę takie kryteria jak prestiż, postrzegana jakość, wartość oraz preferencje konsumentów.

„Rzeczpospolita” poza pokazywaniem i szacowaniem wartości polskich marek przedstawiają je także w różnych podkategoriach. W rankingu „priorytet w świadomości” marka Dębica zajmuje 3. miejsce. Oznacza to, że w teście na pamięć marki jest ona bardzo często wymieniana na pierwszym miejscu przez konsumentów. Wysokie, 12. miejsce Dębica ma w kategorii „najczęściej wybieranych marek”, a 13. lokatę w kategorii „stopy referencji”, czyli gotowości klientów marki do polecania jej innym konsumentom.

„Jesteśmy dumni z uznania naszych klientów, które zapewniło marce Dębica sukces w tak prestiżowym rankingu. Mocna pozycja Dębicy oznacza, że polscy kierowcy doceniają wysoką jakość produktów Firmy Oponiarskiej Dębica S.A. i mimo rosnącej konkurencji nadal najchętniej wybierają opony produkowane w Dębicy, na Podkarpaciu. Co dla nas równie ważne są zadowoleni z ich jakości i chętnie polecają opony z Dębicy innym kierowcom” - powiedział Jacek Pryczek, Prezes Zarządu Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.

0
Udostępniono
MotoSolutions
Siemens

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

RAMPF Production Systems GmbH & Co.
BWI Poland Technologies Sp. z o.o.
Pol-Technology Sp. z o.o.
ITA Sp. z o. o.  Sp. k.
Kempny Komponenty
 C.H. Erbslöh Polska Sp. z o.o.