Takoni
Stokvis Tapes
VIA
Galvanopartners
Jeśli nie zostaną podjęte odpowiednie środki zaradcze, ciągły niedobór półprzewodników w przemyśle motoryzacyjnym doprowadzi do globalnego spadku produkcji do 2026 roku o 20 procent.

24 stycznia br. holenderska firma Lightyear poinformowała, że w ramach działań restrukturyzacyjnych, wycofuje się z uruchomienia seryjnej produkcji elektrycznego auta Lightyear 0 w fabryce Valmet Automotive w Uusikaupunki (Finlandia).

Po optymistycznych pierwszych tygodniach 2023 roku ponownie się pogarsza sytuacja w produkcji w zakładach Škoda Auto w Czechach. Znów brakuje chipów, zwłaszcza do modeli Škoda Octavia i Enyaq.

Toyota C-HR drugiej generacji będzie produkowana w Toyota Motor Manufacturing Turkey (TMMT) w miejscowości Sakarya. Dostępna w wersji hybrydowej i hybrydowej typu plug-in, nowa Toyota C-HR będzie pierwszą hybrydą plug-in produkowaną w Turcji.

25 stycznia 2023 z linii montażowej rosyjskiej fabryki HAVAL zjechał 100-tysięczny samochód. Zakład działa od czerwca 2019 roku w parku przemysłowym Uzłowoja w regionie tulskim.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami w poniedziałek 30 stycznia br. na porannej zmianie została wznowiona produkcja pojazdów w dwóch fabrykach samochodów dostawczych Grupy Stellantis.

Zeszły rok w Wlk. Brytanii zamknął się spadkiem produkcji samochodów osobowych. W grudniu 2022 roku zostało wyprodukowanych 51,1 tys. aut, o 17,9 proc. mniej niż w analogicznym miesiącu roku poprzedniego.

Od 1 lutego 2023 r. dostawca motoryzacyjny ETM GmbH z Saalburg-Ebersdorf (Turyngia) będzie kontynuował swoją działalność dzięki przejęciu przez holding przemysłowy Max Valier Holding GmbH.

Najnowsze wpisy w bazie dostawców

PLAST-MET Automotive Systems Sp. z o.o.
Impel Group
ISRINGHAUSEN Sp. z o.o.
BARIBAL Group
item Polska Sp. z o. o.
Poliamid Plastics Sp. z o.o.